Reply on: Valec #221769:
Hej to som cital a videl ten dokument. To je chore s tou 68, lebo ak ju obmedzia, tak ludia uz na Hrobakovej nenastupia!!! To iste plati o L61. Mna by zaujimalo, kto taketo somariny riesi a hlavne preco nikto sa nepozrie, ze mesta ako Praha a Vieden idu kupovat velkokapacitne vozy a maju navyse aj metro a u nas sa vobec nikomu nechce na toto pomysliet. Ved ked si len prepocitam, zeby sa kupili vozy capacita L trebasrs na L21 a interval by tam isiel z 5 na 6 alebo 7,5min, tak sa usetri 2-5 vozidiel a 6-15 vodicov, vzkm, co je pekna suma do roka. To je len priklad a takto by sa mohli pouzit este na dalsie linky. Takych 40 vozov by stacilo. A nie vymyslat s elektrobusmi a pod.
Valec
Vzhľadom na celkový počet vozidiel (15 ks trolejbusov 30Tr DG) odporúčame realizáciu predĺženia linky č. 205, kde spolu s linkou č. 210 bude zabezpečená celková výprava 12 vozidiel. „Natrolejovacie“ zariadenie bude umiestnené na zastávke „Spoločenská“, za súčasného skrátenia linky č. 63 po vozovňu Trnávka a „narovnania“ linky č. 65 priamo z Bojnickej ulice na Galvaniho, bez zachádzania na Rádiovú ulicu. Projekt odporúčame realizovať od 1.9.2017.