Minule som sem zabudol dať ďalšiu otázku z kategórie "Záhady". ? Prečo pri kúpe cestovného lístka bezkontaktne platobnou kartou MasterCard zo zastávky Einsteinova do Hainburgu sa mi v internetbankingu zobrazuje "SLOVAK LINES, A.S." keď tú linku prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.?
A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?
Virtualna tabula . . . ako to funguje? Hladam z Mokrohajskej spoj 84 smer obsiste . . . vidim ten co ma odchod o 13.31 . . . potom uz ziaden dalsi a pritom su tam spoje az do 14.45 . . . to akoze ziaden dalsi do 14.45 z mokrohajskej do ovsista uz nejde ?????
Ale inak raz sa mi toto stalo v Spišskej Novej Vsi. Staničný rozhlas zahlásil, že IC bude meškať 10 minút, tak som išiel do staničného bufetu. Hlásenie sa druhýkrát zopakovalo a vtom som zbadal cez okno, že na nástupište sa dorútila vyleštená gorilka s novými piatimi vagónmi ? To bolo jediný raz, čo som zažil, že sa výrazne stiahlo meškanie.
Mne sa stalo, že tis.zsr.sk/elis/pohybvlaku, mapy.zsr.sk i aplikacie.zsr.sk/infotabule/ zhodne ukazovali, že Roháče meškajú 19 min, na tabuliach v stanici Žilina, že 5 minút... To je aké zaokrúhľovanie? ?
Slovenska na tom principe nefunguje, taha udaje z dispecerskeho systemu. Moze byt preto v niektorych momentoch rozpor medzi tabulou na stanici a online (ak niektora este nema aktualizovane data).
Peon akutocne myslel aplikaciu NaVlak. Aplikacia Muj Vlak je aplikaciou CD a tam stanicne tabule v takej podobe ako pise nie su.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Peon akutocne myslel aplikaciu NaVlak. Aplikacia Muj Vlak je aplikaciou CD a tam stanicne tabule v takej podobe ako pise nie su.