Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: piggee #221315:
Treba sa najprv pozrieť do Brna. Aj keď zo začiatku to boli spoľahlivé vozidlá, nakoniec sa ukázala konstrukčná vada. Ide o závadu kĺbového spojenia a jeho uloženia na podvozku čo viedlo k poškodeniu otočných čapov. Pokiaľ viem toto viedlo k odstaveniu všetkých 4ks (1751 až 1754) z premávky od 1. 11. 2016, prípadne ma doplnte ak niekto viete viac.

Nie je bez zaujmavosti že povodne chcel DPMB takto prerobiť ešte ďalších 18ks K2jok, našťastie k tomu ale nedošlo.
Reply on: piggee #221315:
Je to možné, aj nám to v Parse pri prestavbách na K2S ponúkali.
Mozem malu otazocku na znalejsich? Je mozne spravit pre Bratislavske podmienky z nasich K2 prestavbou a modernizaciou K3R-N alebo tiez to bude problem?
Reply on: S499.1023 #221313:
Nie je. Je to úplne rovnaký 4hran akým sa liezlo v T3SUCS pod kryty pohonu dverí alebo k páke klapky kúrenia od ZR. Teda aspoň u T6A5 prvej a druhej série to tak bolo, tretia neviem, ale myslím, že o má úplne rovnako, len krabica nie je šedá ale tmavomodrá.
Reply on: Solider #221312:
Nie je to ten istý kľúč ako od kabíny? Pozriem, ako je to v pražských T6, ak si spomeniem.
Reply on: S499.1023 #221305:
Na tom mieste, ako boli páky v zrýchľovačových T3? Tam je v T6 zamknutá krabica, od ktorej vodiči nemajú kľúč.
Reply on: Error 0x007 #221309:
Jasne, rakusky usek moze byt 🙂
Reply on: Peon #221299:
Mozno zasah proti rastucemu poctu obyvatelov slovenskeho povodu. Ked sa uz sem vsetci cpu, aspon sa postarame o to aby riadne platili ked chcu ist "domov" ? ?
Reply on: 810zssk #221302:
Pravdepodobne bola pokuta za rakusky usek. Len to vyjadrenie priamo od ZSSK je zaujimave, ale ktovie ako to bolo myslene...
Reply on: Marek1978 #221306:
najlepšie je rozbíjanie taktu na trati 120 😃 😃
DPB začal vydávať bezplatný časopis MHDčka (dostupný v predajniach). Prečo mám pocit, že tým konkuruje Magazínu IDS z BID?
Reply on: Solider #221303:
Klapka ofukovania vykurovacích telies vzduchom od pulzákov.
Reply on: Ike #221301:
Keď vypneš klímu tak ti chvílu bude ešte vetrák chladiť lebo je výparník nachladený a do 5 min je už zase nasávaný vzduch z vonkajšou teplotou a keď máš vonku 30 tak aj do vnútra ti pôjde 30.
Múdrejšie je ako vypínať klímu je ju po dosiahnutí požadovanej teploty prepnúť do ECO režimu ale aj to iba má hranice keď to ešte stíha.Keď máš nad 30 tam už to musí zostať full.Keď sa klíma stale vypína mechanicky je to enericky náročnejšie ako keď sa nechá stále zapínať.
Nejaké pseudo šetrenie tu nemá cenu riešiť.
Reply on: medzernik #221300:
Aká klapka pri stredných dverách T6?
Reply on: Error 0x007 #221298:
A si si isty ze tie pokuty co pises boli za to ze si nemal listok pre slovensky usek, teda od Kittsee Gr. do Bratislavy-Petrzalky (nemylit si s listkom pre usek Kittsee - Kittsee Gr.)? Lebo 90 a 120 eur oporu v PP ZSSK rozhodne nema.
Reply on: medzernik #221300:
Ale da sa klíma vypnúť? S tým, že teplota sa má dosiahnúť len vetrákmi? Lebo tak sa mi to chová v aute (mám tam tlačítko že A/C vyp/zap. Keď v lete nastavím 20°C a vypnem klimatizáciu, tak potom mi toto robia vetráky, snažia sa mi dosiahnúť teplotu fúkaním ? Tak sa choval aj ten degeš.
Reply on: Ike #221295:
V 29T/30T je automaticka, teplotu moze vodic do urcitej miery (2-3 stupne hore/dole) zmenit. Zadava sa centralne, snimace vonkasej teploty vyhodnocuju medziteplotu a snazia sa udrzat ~25 stupnov vo voze.

Ostatne vozy maju maximalne vetranie ale vo vozoch T6 treba zmenit klapku na vyfukovanie vzduchu z pulznich menicov von miesto dnu (pri strednych dverach), ked to vodic zabudne tak je vnutri zabava

?
Reply on: Error 0x007 #221298:
Čooo? Tak toto Rakušáci riadne doyebali!
Reply on: 810zssk #221284:
Neviem ti povedat, je v tom bordel, zo ZSSK nam dali informaciu ze predsa moze Rakusak pokutovat. Samozrejme beznym sprievodcom to je jedno, ale v poslednych tyzdnoch robia v jednotkach nejake razzie, kde sa objavi aj pät revizorov, a ti proste dali 90€/120€...

Btw. ked uz sme pri tom: Som si az teraz vsimol, ze ÖBB zrusili "Bratislava-Ticket" z miest inych ako Vieden. Hlavne ze na to si robia reklamu. Pride mi to ako riadne svinstvo, ze ked chces cestovat z Kittsee/Marcheggu, tak si musis v automate kupit obycajny listok, ktory je jednosmerny a stoji 4,30€. A na cestu spät potom na slovenskej stanici zase kupovat listok, tam sa uz viac oplati spiatocny MPS (3,20€). Takze za cestu Kittsee - Bratislava, co je mozno desatina celkovej vzdialenosti Vieden - Bratislava clovek plati takmer polovicu (kedysi bol MPS s platnostou 3 dni a MHD v Bratislave za 4€). A clovek z Brucku si moze rovno kupit listok z Viedne a bude ho to stat menej. Neviem co to ma byt za odrb, to uz radsej autom, pesi alebo na biyckli... #thumbsup

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.