Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
inak na Damborskeho smer Patronka sa bus zo zastavky vrati pred krizovatkou spat na cestu hej? mna len dnes rano, ked som tam opat raz cakal v zapche napadlo, ci by nebolo odveci, aby bus od zastavky az po krizovatku mal spolocny pas s elektr. a dostal sa tak na krizovatke na odbocenie dolava ako prvy v poradi. ci je to blbost?
Reply on: Ibiza #221127:
Damborskeho uplne v pohode.Tam aspon nebude IAD zavadzat na zastavke a ohrozovat ludi. Skoda ze nie je inde aj integrovana v Dubravke + ze sa upustilo od Lafranconi kde boli sproste argumenty o brzdeni vozidiel navzajom + ze sa to tam nezmesti.
Reply on: Ibiza #221127:
tak to bolo planovane odzaciatku.
Reply on: Ibiza #221127:
Prečo by to na Damborského malo byť nereálnejšie než kdekoľvek inde? Prestupoval som tam pravidelne a môžem zodpovedne vyhlásiť, že keď sa ako-tak zvláda Blumentál, Damborského bude proti tomu pohodička.
http://bratislava.dnes24.sk/i-nesrovnal-modernizaciu-karloveskej-radialy-chceme-urobit-rychlo-a-kvalitne-270504

Damborského chcú integrovať? To si tam neviem predstaviť. Čo tým myslia? Prestup na hrane??? TAM???
Regiojet zlacňuje cestovné do Budapešti: https://www.regiojet.sk/novinky/autobusy/2017-05-18-do-prahy-a-budapesti-za-nove-ceny.html Ceny sú dd 7,90 € do 11,50 €.

Do Gyoru však zdražuje. Kým doteraz to bolo za rovnakú cenu ako do Budapešti, tak po novom je to od 9,50 € do 10 €, takže v niektorých prípadoch drahšie ako do Budapešti. [Ešte pred pár dňami boli viaceré lístky za 8 €]. Na kreditové lístky nie je poskytovaná žiadna zľava a je tam aj storno poplatok 10 %.
Reply on: 810zssk #221117:
? ? ?
Pajo: Sranda je, ze som tam raz za 5 rokov zazil slovenskeho sprievodcu. Na uzemi SR som mu ukazal VOR-kartu a on to uznal a isiel dalej ?
Reply on: Ike #221120:
V Petržalke na konci Osuského pred DK Zrk. háj sa už niekoľko rokov pri každej obnove zabúda, že tam je usporiadanie 1 pruh + širší buspruh a nie 2 pruhy + úzka zastávka (keďže miesto druhého pruhu sa pred minimálne 12 rokmi vystaval ostrovček), takže chvíľku tam vzniká chaos z nesúladu VDZ a ZDZ rovnako ako z náhleho zmiznutia pruhu v šrafúre a po pár dňoch sa spamätajú a prídu to opraviť. Takže naozaj žiadne prekvapenie, že ani inde si to nevedia odkontrolovať.
Reply on: roman2 #221121:
Lamačská
Reply on: Ike #221120:
Môžeš byť konkrétnejší,ktorá cesta/ulica?Dík ?
Pri obnove vdz na I/2 v BA sa zabudlo na buspruhy. Žiadne prekvapenie.
Reply on: Pajo #221118:
Raz sa mi stalo, že mi sprievodca OBB ponúkal lístok na tento úsek, ale najprv niekam išiel a už sa nevrátil ?
Je ho do toho, ale reálne nič nezmôže. V uvedenom úseku sa roky de facto cestuje grátis, podobne ako v úseku Brodské-Kúty. Takže tak.
Reply on: Error 0x007 #221116:
Nemoze. Jednak ho do tvojho vztahu so ZSSK nic nie je, jednak nie je skoleny na tarifu ZSSK a jednak ti ani nema z coho vydat listok podla tarify ZSSK.
Otazka ku tarifno-pravnej dzungli:
Moze revizor ÖBB pokutovat cestujuceho, ktory nema listok na useku od slovenskej stanice po statnu hranicu (Petrzalka - Grenze), ale dalej uz nadväzny listok ma (PCL VOR)?
Reply on: Ike #221114:
Ja som to pochopil, neboj. Len som doplnil 🙂
Reply on: 810zssk #221113:
Zabudol som do svojho príspevku uviesť taký nepodstatný detail, že inak s Tebou úplne súhlasím ?
Reply on: Ike #221111:
Tak mame aj ine pravne normy ako ustavu.. napr. zakon o cestnej doprave uvadza, ze "Účelom zmluvy o službách je zabezpečiť verejnosti bezpečné, efektívne a kvalitné dopravné služby za určené základné cestovné, ich primeranú výkonnosť podľa potrieb dopravnej obslužnosti územia a zohľadniť sociálne a environmentálne faktory a ciele regionálneho rozvoja, ak nie sú zabezpečené dopravcami pravidelnej dopravy na komerčnom základe."
Reply on: MatejBA #221104:
To tým vôbec nechcem povedať. Výplatu máš podľa pracovnej zmluvy a nie podľa kolegu. Neviem z akého dôvodu točíš k úľavám. V prvom rade je nemožné určiť, že od x počtu ľudí plaťte dopravu, lebo by si diskriminoval podujatia nad x a zvýhodňoval podujatia pod x. Ale proste nie, budete si tu omieľať svoje, asi ani sto právnikov vám nevysvetlí, že v tomto ohľade nemôže byť rozdiel medzi desaťtisícovým koncertom a napr. jedným, či stovkou koncertov so stovkou účastníkov. Podobne nemožno určiť či budú platiť organizátori veľtrhov, či divadlá, či hasiči pri hasičskej slávnosti alebo lekári keď k nim niekto príde do ordinácie, lebo na konci dňa máme právo všetci VHD používať rovnako bez ohľadu na to do akej miery, kedy a prečo ju potrebujeme. A nakoniec tu už bolo písané, že ak je dopyt má byť uspokojený, nie vymýšľať ako dať zaplatiť a zabezpečiť to, čo je a má byť zaplatené a zabezpečené.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.