Reply on: Emil #220351:
Narážal som na NUTNOSŤ chodiť k druhému. Nie na logiku. GySeva môže hodiť kam chce. Ráno ide lasička z druhého, to jest pravda, ale cez deň, kedy chce chodiť GySev sa jazdí len do šturcu v petržalke. Takže celý prvý perón má k dispozícii. Záloha je aj tak pomaly na pláne na zrušenie skrz využívanie viacsystémových strojov. Úprimne, rakúsko som doviezol za posledné obdobie cca 40x, a pod rakúsky systém asi 4x.... OBB z toho bralo cez 15 vlakov...Navyše prevádzka len jedného perónu je jednoduchšia. 5ta koľaj (perónová) sa užíva na mašiny ZSCS čakajúce na vlak na SVK, 7ma koľaj je väčšinou odstavený METRANS (z oboch sttrán), 9ta koľaj (perónová) je príchodzie vlaky smer rakúsko zo slovenska. a prvý perón koľaj 8 (dúfam že správne čislo

fanatikmhd
GySev má teraz do určitého času možnosť zriadiť licenciu. Ak ju nezriadi, čo ju nezriadi, príde k jednej administratívnej zmene v značení, to je všetko.
KEVy sa budú vyrovnávať GySev-Máv, Máv-ZSSK.
o IDS zatiaľ nepadla žiadna žiadosť, klasický Os cudzieho dopravcu.
Inak ide len o 10 vlakov (5 párov). Dva ráno, tri poobede (Časy môžem na požiadanie upresniť)