Reply on: piggee #220210:
Ok, nemeral som to a zrejme by sa tam pri súčasnej konfigurácii cesty trať vošla. Ale beztak sa ti tam nezmestí zastávka a ani tam nemá prečo byť. Jedna by mala byť pri autobuske, t.j. už v dotyku s Mlynskými nivami a druhá niekde v dotyku s Dostojevského - zhruba v priestore dnešnej zastávky Twin City/Čulenova. Okrem miesta aj kvôli prestupu na iné linky. Potom však nemá význam zastávka vovnútri zóny: medzizastávková vzdialenosť je beztak necelých 400m. Takže obslužnosť je presne tá istá, akurát trať by viedla miernou okľukou ku VUB. Navyše sa mi zdá, že by trať kolidovala s vjazdom do podzemného kruháča, ktorý je niekde v mieste (ale nie som si istý a nechce sa mi hľadať plány). K 202 - je to nosná linka medzi PB (S499.1023 prepáči) a centrom mesta, ktorá síce nemá presný súbeh s budúcou Prievozskou radiálou, ale určite pevezme významnú časť tohto prepravného prúdu, a bude tak musieť dôjsť k významnejším zmenám v linkovaní v dotknutej oblasti. Neverím však, že by 202 zostala ukončená v terajšej polohe pri nemocnici sv. Michala.
juraj.k
Ja viem, v tomto meste je to ťažké sci-fi. Ale normálne by to bolo minimum a ani by to zasa nemuselo toľko stáť. To čo som nakreslil + predĺženie Prievozskej radiály až do PB by sa mohlo vliezť do 250 mil., čo máš cenu jedného slabšieho úseku diaľnice. Keby štát vyčlenil povedzme 150 mil. ročne na rozvoj mhd v BA a KE, do roku 2030 by to tu s električkovými traťami inak vyzeralo.