Reply on: MatejBA #220212:
Možnosť to je, ale neviem prečo naokolo, keď sa zaústenie radiály do najfrekventovanejšieho električkového uzla v Bratislave ponúka priamou cestou cez Dunajskú. Strata cez Dostojevského a Šafárikovo by bola nielen kvôli vzdialenosti, ale aj kvôli zdržaniu pri prechode križovatkou, pretože na takej frekventovanej ceste akou je ťah Dostojevského-Vajanského možno o preferencii električky len snívať, obzvlášť keď už súčasné smery nefungujú v režime absolútnej preferencie, a najmä linka č.4 z Vajanského na Šafko nezriedka čaká na voľno 50 a viac sekúnd.
juraj.k
Reálnejšia je však výstavba práve Prievozskej radiály vrátane Dunajskej, pretože na rozdiel od Dostojevského je táto zaznačená aspoň v genereli (aj keď nezmyselne zokruhovaním cez Grosslingovu), pričom Dostojevského tam nezmyselne odbili zatrolejovaním.
Cez Továrenskú sa mi to tiež nevidí šťastné, je to tam dosť úzke a žiadne plány s tým nerátajú, a hlavne by sa obišla Autobusová stanica, čo je veľmi významná zastávka.