Reply on: Mhr1 #220180:
Eh, HB po desiatich rokoch prišiel na originálny nápad, ako spropagovať nielen svoje nové obchodné centrum s autobusmi v podzemí, ale aj Nové Lido. Plus štatút významnej inštitúcie sa môže hodiť tiež (viď https://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/ako-lanovka-na-stanicu-zakryla-podstatu-problemu.html ). Neriešil by som hneď všetky možné šotoplánovania ohľadom začlenenia tohto do NDS, či vôbec do MHD. Už len preto, že si to HB evidentne nakreslil za jeden večer a nielen, že nepozná formu dopravy, ale načmáral to krížom cez NKP a ukončil niekde medzi diaľnicou, rod. domami a slnečnými hodinami. Kľud
zlomok
Aj keď zrejme ide o výplod autora toho článku.
Máme rovnaké predstavy čo sa pojmu "nadzemka" týka. Nebol by som proti "nadzemke", ak by sa vybudovala ako električka o rozchode 1000 mm zapojená do siete na Trnavskom mýte (alebo na križovatke Krížna - Karadžičova). Celé s ľavostrannou premávkou v nadzemnom úseku a ostrovnými nástupišťami (podobne ako električka cez Gewerbepark Stadlau vo Viedni). Taká nadzemka by mala zmysel, najmä ak by v Petržalke pokračovala okolo EU po Dolnozemskej, potom doprava ponad ulicami Gettingova, Polereckého, Haanova, Furdekova, Osuského, Romanova (kríženie s 2. etapou), Jiráskova, vedľa Lidlu stále nadzemne ponad Bratskú na Budatínsku, Lietavskú, ponad Jantárovú (kríženie s 2. etapou), medzi Lidlom a ramenom na Betliarsku, zakočnenie pri Antolskej... Potenciálne k vozovni, ktorá by sa mohla rozšíriť aj pre tramvaje. .... .... OK, určite z toho nič nebude.