Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #219893:
Štát vydáva licencie iba na medzinárodné linky. A určitá regulácia je dobrá. Mesto alebo VÚC, ako licenčný orgán a zároveň objednávateľ dopravy vo verejnom záujme by asi mal poznať, čo mu jazdí na území.
Co ma dneska pobavilo - podla JPP Amici ukazali prstom na Olejkarsku a „Dopravný podnik Bratislava nejde v tomto roku sťahovať žiadnu zo svojich prevádzok“

http://www.pluska.sk/regiony/bratislava/americka-ambasada-ma-stahovat-ktoru-cast-bratislavy-si-vybrali.html
Reply on: S499.1023 #219917:
o to záujem nemám. Nie som Istra...
Reply on: zakaznik #219893:
A ten autobus vozil ľudí do priemyselného parku zo všetkých možných dedín a nemal licenciu? Však ty nemáš potuchy o tom, čo rozprávaš.
Reply on: zakaznik #219901:
Odpisy autobusov? Ale však pusti sa do toho.
keby mal niekto záujem o viac info o preprave do VW, napíšte mi do mailu...
Reply on: fanatikmhd #219903:
Však si zober svoju plesnivú B741, choď do VW presvedčiť, že to je koncernové vozidlo (môžeš napríklad na prednú masku pricapiť rozjazdenú puklicu VW zo škarpy) a hor sa do toho.
Reply on: MatejBA #219902:
Jasné, zvezie VW a vyrazí s mestským autobusom, čo ja viem, do Rohožníka. Mládenci, však napište, kde takýto model funguje.
Reply on: 810zssk #219908:
To je trocha iný koncern.
Reply on: zakaznik #219912:
Ja som si prečítal, na čo reagujem a nemám dôvod na svojej reakcii nič meniť. Napíš, čo by si vlastne chcel. Lebo zatiaľ akurát píšeš, čo nechceš.
Reply on: S499.1023 #219910:
Ak by si si prečítal, na čo reaguješ, tak by sme mohli ušetriť písmenká.
Reply on: S499.1023 #219910:
Ale ja som písal o firmách, ktoré z dôvodu malej veľkosti nič neobjednávajú. Takých firiem sú napr. v Senci desiatky vedľa seba. A nie je reálne, aby objednávali niečo spolu (spoločná evidencia neustále sa meniacich pomerov využitia spoločnej dopravy je blbosť). Takže takú linku by platili cestujúci.
Reply on: zakaznik #219900:
Ale tie fabriky, ktoré to objednávajú, si neželajú, aby sa tým prepravovala náhodná frekvencia z nácestných zastávok - oni ponúkajú komfortnú prepravu do a z práce svojim zamestnancom ako benefit.
Reply on: 810zssk #219908:
Adekvátna výbava.
Reply on: Gryzly65 #219906:
Vsak CapaCity ?
Inak koho zaujímajú trasy zmluvných prepráv, treba ísť k bráne Volkswagenu a tam vo vintrínach sú komplet všetky CP mestkých a prímestských liniek.
Do Nitry sa stále jazdí a tiež ďaleko na Záhorie. Sú napr. aj súbežné zastávkové (Sládkovičovo/Galanta) aj zrýchlené spoje (Galanta/Dolná Streda). Z rannej zmeny u nás tito autobusy bežne meškajú 30/40min.
Reply on: fanatikmhd #219903:
@otázka:
máš pocit, že DPB má vozy z VW koncernu a navyše v adekvátnej výbave, aby sa toho mohol chytiť?
Reply on: fanatikmhd #219903:
"a zabezpečíš, že ten spoj pôjde stoj, čo stoj? Súkromník spoliehajúci sa na zájazdy má jeden bus, a sám seba za šoféra. Chrípka, a nejazdí."

Jasne, pri nejakej lokalnej firme to je strasny problem vyriesit asi ako v DPB, ked im ochorie viac vodicov naraz ?

Co tak alternativa tym, zeby si firma prenajala na tych par dni sama iny autobus inej firmy, aby ich zastupila, kym je "majitel vodic" chory? Ci to nie je mozne lebo...?
Reply on: fanatikmhd #219903:
A čo keby si to nechal na tých cestujúcich a ich zamestnávateľoch, aby sami posúdili, či je tá služba spoľahlivá?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.