Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #219543:
? ? ? Autor je asi taky zadubeny typek, ktorym to nepohne, ale aspon ostatnym citatelom nebude moct tlacit kaleraby...
Tak SME včera zverejnili reakciu na ten Mesíkov sci-fi článok o elektrobusoch (Bratislava: Putinovi s láskou...).
http://komentare.sme.sk/c/20427473/potrebuje-bratislava-elektrobusy.html#ixzz4W30yJlHe

Reply on: tomas.ryan #219541:
Karta je zľavnená. Na nej si/ste mal/i nejaký PCL (predplatný cestovný lístok) na zóny 100+101. Rozhodnutím zastupiteľstiev mesta Ba a BSK bola znížená cena za PCL pre zóny 100+101 na 0 EUR. Ale tento PCL Ti/Vám už zjavne skončil a musíš/te si ísť vybaviť nový, najlepšie ročný.
Zdravím. Rád by som sa informoval k PCL. Mám vybavenú bezkontaktnú čipovú kartu od Slovak Lines aj so zľavou ako držiteľ ZŤP preukazu, na ktorej mám (mal som?) bezplatné cestovanie vrámci zón 100 a 101.
Otázka na miestnu komunitu, ktorá sa vyzná viac ako infolinky, znie: treba si toto bezplatné cestovanie na zóny 100 + 101 každoročne aktivovať v predajných miestach?
Totiž, cestujem do/z Bratislavy so Slovak Lines, cestovné som platil 0,32€ za zóny 610 a 620 (100+101 bezplatne) a od minulého týždňa mi šofér v autobuse účtuje sumu síce zľavnenú, ale suma je 0,81€.
To mi príde, ako keby som zrazu na dopravnej karte nemal započítanú zľavu za zóny 100+101.

Za odpovede samozrejme vopred Ďakujem.
Reply on: S499.1023 #219538:
Nebudes preto v noci spinkat? 😃
Reply on: zakaznik #219535:
chvala bohu konecne potom sa cuduje ze je vyzehleny pod kolesami vlaku
Reply on: piggee #219525:
Myslím, že toto tu nie je iMHD Viedeň.
Reply on: zakaznik #219535:
Veď tam majú chodci, hlavne mamičky s kočíkmi tento "krásny prechod s chodníkom":
https://goo.gl/maps/nALrwBKaS5D2 ?
Chlpatí dnes nemajú čo iné na práci, než striehnuť na ľudí prechádzajúcich cez trať pri Hornbachu. ?
Reply on: jandro #219533:
Vyžadovaná udržateľnosť eurofondových projektov je štandardne 5 rokov. Takže aj tu na imhd sa dá pozrieť kedy to vzniklo a k tomu treba pripočítať 5 rokov ..
Reply on: ivanbuto #219527:
64-ka musela byť zavedená kvôli použitým eurofondom na časti trate po ktorej jazdí, určitý presne stanovený počet rokov tam teda musí jazdiť, aby nebol s tými peniazmi problém. Vie niekto, že ako dlho tam ešte musí jazdiť?
Reply on: ivanbuto #219527:
Nie som zástanca ník, ale tu by mal byť pohodlný a čo najkratší prestup medzi vozidlami preferovaný na úkor plynulého výjazdu zo zastávky. Ostatne, ak by sme boli v krajine s podporou PZ, tak by sa dali aj niky spraviť tak, aby mali vozidlá pri výjazde prednosť ? (napr. vodorovným dopravným značením).

Každopádne, ak sa nemýlim, 27.3.2017 to bude 5 rokov ? Ale myslím si, že Horský park si na spojenie s mýtami a Centrálom celkom zvykol. Lebo tá 41 jazdí na trase Hroboňova - HLST relatívne prázdna. ?
Reply on: ivanbuto #219527:
Super
konečne sa ten paškvil L41/64 a buzerácia cestujúcich skončí.
Reply on: MatejBA #219529:
A myslíš že v Amsterdame doprava pri tomto výpadku neskolabovala?
http://www.teraz.sk/zahranicie/holandsko-amsterdam-a-okolie-postihol-r/238580-clanok.html

No pekne, to by Bratislava skolabovala ? Ziadne semafory? To pseudo-vodici by neprezili ?
Reply on: ivanbuto #219527:
a Horsky park co ? Obnovi sa 41tka v povodnom rezime a trase na HS ? ?
Reply on: Ike #219484:
Nesúhlasím, že by bolo treba zastávky v nikách.
Časová poloha 207 sa možno zmení v súvislosti s úpravou odchodov tak, aby nešli naraz 207+212 z Vojenskej nemocnice do mesta (navzájom sa blokujú na Patrónke).
Navyše je podľa mňa otázka času, kedy sa 64 zruší.... ale uvidíme. 🙂
Reply on: piggee #219525:
Nebola by na toto vhodnejšia sekcia Transport?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.