Reply on: ivanbuto #219527:
Nie som zástanca ník, ale tu by mal byť pohodlný a čo najkratší prestup medzi vozidlami preferovaný na úkor plynulého výjazdu zo zastávky. Ostatne, ak by sme boli v krajine s podporou PZ, tak by sa dali aj niky spraviť tak, aby mali vozidlá pri výjazde prednosť ? (napr. vodorovným dopravným značením).Každopádne, ak sa nemýlim, 27.3.2017 to bude 5 rokov ? Ale myslím si, že Horský park si na spojenie s mýtami a Centrálom celkom zvykol. Lebo tá 41 jazdí na trase Hroboňova - HLST relatívne prázdna. ?
MatejBA
- Mlynska Dolina (Intraky/Univerzity)
- Lafranconi (Fakulta)
- Zochova (VSMU + prestupy na ine linky + prestup na 84/184 na EKUBA)
- Nam. 1 Maja (STU), Vazovova (STU/Intraky)
- Trnavske Myto (prestup na ine linky)
Uz teraz cez semester nestracia autobusy v niektorych usekoch, a to by si chcel posilnit L39 na ukor L31 a vozil od Trnavskeho Myta prazdny autobus?