Lenže vtedy mala špičkový interval 10 min a víkendový 15 min. Radšej tam nechať sólo vozy a posilniť interval (aj tak sa plánuje kúpiť dostatok sólo vozov, takže by sa to možno dalo vykryť).
Nuž 210 primárne slúži na spojenie staníc, takže prioritou by podľa mňa malo byť, aby stála čo najbližšie k dočasnej stanici a až na druhom mieste je spojenie k Eurovei.
200 metrov to určite nebude. Narátal som rozdiel +0,7km, za podmienky obojsmerného menenia pohonu až na úrovni z. Svätoplukova, inak je to ešte viac. Do úvahy treba brať aj zápchy na Košickej, ktoré zvýšia spotrebu a možno aj vynútia nasadiť o vozidlo viac.
Plus 72,1km v pracovné dni, to pri súčasnom počte spojov ročne činí cca +19 400 km na agregát. To už mi príde ako vcelku nezanedbateľný dodatočný náklad. A stále zostáva zachovaný problém spomalenia spojenia.
Alza má celý sklad a výdaj tovaru na prízemí, takže zaberá asi polovicu priestoru. A toho tam už až tak veľa nezostáva... naviac, musia tam mať aj nejaké služobné priestory (ale vôbec netuším kde).
Nesrovnal zasa ukazuje, ako je mimo. Nielenže má pomýlené nazory, ešte si aj zle poskladal tím, keď mu nikto nevie dodať relevantné informácie. Najviac o ňom vypovedá táto perlička:
Už teraz sa hovorí, že tie kúpené autobusy stačiť nebudú, lebo kĺbových je medzi nimi málo.
-„Sú ľudia, ktorí už dopredu vedia, že niečo nebude fungovať. Keď sa ukáže, že je potrebná ďalšia obnova, tak si k tomu sadneme a pripravíme to.“
Vau. Sú ľudia, ktorí ovládajú matematiku. Dokonca už ukázali, že je potrebná ďalšia obnova, a houby sa pripravuje. No comment.
MatejBA nizsie ponukal pre 88 okruznu konecnu. Rovnako sa da blokovo tocit 21 - z Karadzicovej na Mlynske nivy, dolava na Svatoplukovu a cez Parickovu pripadne az Zahradnicku spat. V oboch pripadoch zastavka na strane docasnej stanice. Jediny realny problem vidim v 210 - akakolvek zachadzka bude znamenat zhorsenie spojenia k Eurovei a predlzi usek na agregat (co nie je ekonomicke a ani bez rizika z pohladu poruchovosti)
Áno, ale súčasné obratisko 21,88 a 210 mi zase nepripadá úplne blízko. Najmä ak presun súčasná_ASMN - nástupištia_PAD bude vyžadovať prechod cez štvorpruhovú komunikáciu. Predovšetkým v nepriaznivých poveternostných podmienkach môže byť tento presun veľmi neatraktívny aj keď sa bavíme o dočasnom riešení.
Príklad #2020 je málo odstrašujúci? Alebo prečo by si mali v DP začínať s ďalšími ojazdenými predvádzacími prototypmi? To nebude len tak, že Busline sa toho zbavil za vcelku symbolickú sumu.
Ďalej, dá sa kúpiť čokoľvek bez súťaže? Alebo vypíšu znenie "biele vozidlo z autobazáru mladšie 10 rokov pod 15000€"? Keď už súťaž, ja som radšej za krátkodobý prenájom užitočnejšieho počtu, kým neprídu kvantá sól z plánovaného nákupu. Totiž, jeden autobus to tu z biedy nevytrhne. Primárne by pomohlo riešiť večne vysoký počet dlhodobých odstávok (čo teraz činí cca 5 sól a 15 kĺbov), ale to sa asi ani novému vedeniu nechce.
A NB12 ako náhrada SU15, pobavilo ?
----
Inak, nemôžu sa na reko KV znova požičať nejaké autobusy, napríklad aj tie zostávajúce tri bystrické Karosy?
Co sa tyka reorganizacie MHD - ak bude uzavrete obratisko MHD pri ASMN, tak predpokladam, ze maximalne potiahnu L21/L25 k Eurovey a L88 daju Panorama - Twin - ASMN - Kosicka okruh.
Inak kde presne ma byt docasna ASMN pre Slovak Lajns? Medzi Alzou a Mlynske Nivy/Kosicka ci medzi Alzou, Kosickou a Landererovou?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007