Bol som v tom, ze hovori o smere z Engerau na ASMN.
1-Na vystupisko 29 - rampa z mosta ako L50, potom dalej trasa L50 cez semafor a nasledne cez kolajnice dolava L29 pod most a vyjazd ako L70 smer na nastupisko
2-Islo o trasu z mosta na Nivy, nie na most
Žiaľ, zdá sa že áno. DPB môže byť rád ,že za ten plat v týchto podmienkach (IAD, zápchy, ľudia,...) mu tu vôbec niekto jazdí. Preto zoberú každého, kto je tu ochotný jazdiť a má príslušné vodičské oprávnenie, prejde lekárskou prehliadkou + psychotesty, spraví testy s vyhlášky (min. u E - technické + vyhl. D1/1). A tuším k tomu som musel doložiť výpis s registra trestov. Takže áno.
Škoda že sa eurofondy nevyužili na predĺženie vlaku z Wolfsthalu do BA, končiť 5 km od hlavného mesta na dedine je také nevyužitie potenciálu. Aj keď by to bolo neekonomické, ale oproti iným kravinám, na ktoré sa minuli eurofondy...
Ani by to nebolo najrýchlejšie na Schwechat, ale asi najistejšie.
Prosim Vas, tuto informaciu o vracani eurofondov ak by jazdila 95 do mesta mate aj niecim podlozenu, ci to cucate z prsta? Lebo stale sa tym niekto ohana, ale zatial som nevidel zdroj tejto informacie.
1. DPB udajne stratovy na 901 nebol.
2. SLE ma pravdepodobne podstatne lepsiu nakladovu strukturu nez DPB.. hoci na druhej strane, to kreativne uctovnictvo DPB ju mohlo zdanlivo tlacit dole.
Ak uz rozsirovat, tak by som v prvom rade uvazoval nad predlzenim 901 do Bad Deutsch Altenburgu, kde by sa vytvorila nadvaznost na vlak.
Co sa dalsich medzinarodnych liniek tyka, som za, je nutne posilnovat cezhranicne vazby. Len to komercnym sposobom zrejme nepojde, treba zaujem verejnej spravy na oboch stranach.
Tento argument pouziva aj samotny SL, ale uprimne, nejak velmi ma nepresviedca, lebo nemam pocit ze by sa na A4 podobne problemy stavali casto - a obcas sa mozu stat aj na tej B9. Ked uz, tak v prospech starej cesty vidim iny argument: Je kilometricky kratsia. Pri aute sa to vykompenzuje podstatne vyssiou MPR (130 vs 100), ale pri autobuse ktory beztak ani po dialnici nepojde viac ako 100 to uz take jednoznacne byt nemusi.
Viete co p. Halandova. navrhujem tu elektricku naozaj zrusit. Aj vsetky ostatne linky MHD a na zastavkach nech stoja iba spoje slovak lines tak raz az dvakrat za hodinu. A na nejaku nizkopodlaznost zabudnite. Nech si to vyskusate, ako napr. cestuju ludia z Hornych dielov. Oni by si tu elektricku aj bez 95 urcite viac vazili.
Zamiesat? Tie eurofondy na stavbu elektrickovej trate boli pouzite za nejakych podmienok. Ak sa nedodrzia, musia sa vratit. Ked chcete tieto podmienky porusit, tak tie peniaze zozente a ich mozete vratit. V takom pripade bude pre par vymetencov jazdit aj 95 cez most. Nevidim jediny dovod, aby z penazi mesta sa financovala lenivost a neschopnost par individui. Hlavne, ked o akejkolvek nizkopodlaznosti spojov a nehovoriac o takom luxusnom intervale si mozu niektore casti iba snivat.
Zdravim. Nerad vrtam ale zaujimalo by ma ako je mozne ze sa medzi nas prijmaju za soferov autobusov ludia ktori boli vyhodeni od slovaklines lebo napriklad kradli naftu. to sme ako odpadkovy kos ze bereme hocijakeho spinaveho zlodeja?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
DaKr