Reply on: TomJ #219406:
Ak uz rozsirovat, tak by som v prvom rade uvazoval nad predlzenim 901 do Bad Deutsch Altenburgu, kde by sa vytvorila nadvaznost na vlak.Co sa dalsich medzinarodnych liniek tyka, som za, je nutne posilnovat cezhranicne vazby. Len to komercnym sposobom zrejme nepojde, treba zaujem verejnej spravy na oboch stranach.
Vladimír
Prepáčte, ale nie, dostať sa do Petržalky z mesta teraz NIE JE podstatne horšie ako predtým. Ak Vy konkrétne pracujete v Eurovei, tak možno Vám konkrétne sa situácia mohla o niečo skomplikovať. Ale mesto nie je len Eurovea. Z Obchodnej ul. či Námestia SNP je teraz prístup do Petržalky jednoduchší ako predtým. Z Amerického námestia či Špitálskej ul. je teraz prístup do Petržalky jednoduchší ako predtým.
Nikto nespochybňuje, že konkrétne Vám nová situácia vyhovuje menej. Ale to neznamená, že to tak vnímajú všetci. Linka 95 bola od svojho zriadenia v súčasnej trase naprieč Petržalkou len dočasnou, dokým sa nepostaví električka. Keď sa po rokoch konečne električka postavila, očakávať, že ostane aj električka a ostane aj 95-ka, je absolútne nereálne. Nehovoriac o tom, že ako tu už bolo spomenuté, električka bola zaplatená cez eurofondy a jednou z podmienok projektu je tá, že nahradí súbežné autobusy.
Všetci vieme, že je trochu nešťastné, že električka do Petržalky sa robí na dve etapy, čo vlastne spôsobilo prestup medzi 95-kou a električkami na Farského. Ale aj to je len dočasný stav, kým sa električka predĺži až na koniec Petržalky a linka 95 sa definitívne zruší.
Tak to bolo roky vopred naplánované, bolo to naplánované dobre a na konci bude rozhodne lepšia doprava ako predtým.