Reply on: piggee #219198:
plus tam ma jeden velkopodnikatel od trate po letisko v useku dvoch metrov pozemok (ta ostra lavotociva do pharosu - hned za nou je ten murik, tak tam), ktory ten pozemok samozrejme ochotne preda, pokial mu kupujuci uhradi aj aspon polovicu nakladov na dialnicny zjazd k avionu a pharosu, ktore musel zaplatit, takze preto sice iniciativa 2572 existuje, ale jej sance su dost nizke aj kvoli D4/R7 ...
fanatikmhd
Viko: Ano, sucasna poloha respektuje povodne, 4 kolajne (ci 3?) riesenie priecestia. K dnesnemu stavu uz sa pocitalo s jeho redukciou do realnej podoby a posunutiu ciar. V podstate jedine zmysluplne riesenie ktore prislo je zatial v podobe: Vlak pride k navestidlu pred priecestim (nejedna sa o klasicke odchodove, vlozene, cestove, a pod...). Vlak jeho prichodom oboznami CSS o prichode vlaku. CSS prestavi smery tak, aby vypratal priecestie (uvolni auta prioritne von z priecestia), a nasledne vpusti auta (elektricky) subezne s vlakom. Cize jediny kto sa stretne s blikacmi su auta z racianskej od racka vpravo na jarosovu - stoja na vystraznikoch. Bavime sa o verzii s absenciou zavor. Vlak prebehne, a CSS sa vrati do klasickeho signalneho planu. Zatial s charakteristikou rozbehu a dlzok sme sa dostali na 3min 12s. V podstate ide o "vynechanie" jedneho cyklu pre prejazd priecestim.