Reply on: Ike #219197:
Vidíš, toto by mohla byť dobrá varianta. Stopčiara v smere k novej dobe ešte pred priecestím, čím by sa eliminovala polovica problému. Opačný smer je zálusk. Ale zas, možno až taký nie. Má niekto približnú predstavu, aký je dopravný prúd od priecestia hore na pioniersku? resp, čo ak by zaniklo odbočenie od Kukučínovej (OD slimák) k priecestiu a rovnako aj odbočenie od kukučínovej (Istropolis) na priecestie? že by na priecestie (a dalej na pioniersku resp raciansku) sa dalo dostat len od jarosovej. Tieto dve cesty mozu na raciansku vyuzivat nedaleke priecestie na riazanskej. Toto by problem mozno mohlo totalne otocit. Ike, na nieco si kápol. Toto nie je na zahodenie.
Poprosim o vajdrenie sa k potencialnemu likvidovaniu odboceni. Realne? (bez komentarov KDI a spol)
daval som typ, nie cislo
Kto sa viac zaujima (laminatka by mal vediet) tak trasa GA-NR v novej polohe pre Land Rover... Preto som nechcel debatu na temu ako hrozostrasne su 861 (i ked po vyladeni much celkom zaujimavy stroj z technickeho riesenia), ake boli projekty filialky ani nic podobne. Moze sa o tom debatovat, ale nie je to k teme. Inak ta viazanost nie je vdaka nasim blbeckom, ale vdaka EU. EU nedovoluje prevadzkovat cez EU fondy stroje nez na trati po reko. Ovsem, tu uz sme si dieru nasli - vymysli sa projekt reko, planovane na 200 rokov, a hned k nemu nove vozidla. Vozidla pridu, jazdia, a trat..no...sem tam pribudne novy peron a pod.
Joyki
Koľko kilometrov chcete prejsť v roku 2018?
„Bude to závisieť od konkrétnych obchodných prípadov v konkrétnych krajoch. ... "
Zrejme to myslia tak, ako keby ZSSK sama určovala na základe tých ich obchodných prípadov (to čo je za výraz?) v krajoch (vlkm v rámci jedného kraja?), teda podľa dopytu navrhne z brucha nejaké intervaly, spočítajú to a výsledké vlkm predložia MinDop + MinFin, tým že poprosíme dotácie.
Náš nový PDO bude dobrým esom v ruke pre Kažimíra v tomto roku.