Reply on: kelovy #219036:
Znova sa ta pytam - KTO to zaplati? KTO tym bude cestovat? Bude to mat DOST cestujucich, aby si tam nemal horsi interval ako ma L92? Oplati sa to tahat SUBEZNE s elektrickami cez celu Karlovku a Dubravku?Mozno, ale iba uplne mozno, by sa dalo uvazovat o linke Molecova - Petrzalka (Kvoli Botanickej Zahrade a prestupe na L139), a aj to len vdaka dost vela privatom v Petrzalke plne studentov z PriFuku, Matfyzu, FEIky a FIITky. A aj tak taka linka by mozno stacila v intervale, ako ma L39 (a mozno aj menej hustom).
MatejBA
L"84E" - Dubravka - Karlovka - Lagranconi - Jungmannova - cca 30 minut*
Takze ty navrhujes rovnako rychlo linku ako ma Dubravka teraz s tym, ze vynechas prestupny uzol Patronka, SAV, Hodzovo Nam., Zochova, Aupark a zriadis linku, na ktorej bude minimalny dopyt (takze bude velmi zly interval), zrusis ludom prestupy smerom k biznis centram/pracovnym zonam na vychode BA, presmerujes od velkeho nakupneho centra a zhorsis interval pre usek L83/L84.
* N34 Dubravka - Botanicka Zahrada 13 minut, ale zastavky ma na znamenie, takze treba pridat minimalne +50% = 20. L92 Zoo - Jungmannova 11 minut, uberieme cca minutu, kedze Botanicka zahrada je o nieco blizsie k mostu ako ZOO = 10 minut.