Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kelovy #219012:
Schvalne som skusil, co povie gúgl:
-) Dvory-Molecova cez Lafranconi: 8min (7,7km)
-) Dvory-Molecova cez Most SNP: 9min (6,2km)
Reply on: MatejBA #218998:
Ale no vies co, prechod do stredu zastavky? To ako si prisiel na taku kacirsku myslienku? §nikdysatotaknerobilo
Reply on: kelovy #219021:
"Je ale pravda, že boli prázdne cesty kvôli Štedrému večeru"

ba dum tsss
Reply on: kelovy #219017:
Och božínku... Ty si ďalší odborník s prstom na mape, alebo sa aj vozíš linkou 84? Myslíš, že jej frekvencia cestujúcich vypovedá o tom, že Ovsišťania chodia do Dúbravky, alebo že je to napájač sídliska na uzlové body v centre (ktorý sa len z ekonomických dôvodov zlúčil z napájačov dvoch) ? Nie je ti divné ani to, že tá závratná úspora času nedokáže motivovať ľudí na prázdotou zívajúcu 92?

Ďalej mi vysvetli, ako môže byť prejazd najpriamejšou (nasilu vybúranou) trasou cez centrum považovaný za krúženie po zákutiach. A vo výhľad ber, že sa dá presunúť L84 na historickú trasu po Šancovej, keď sa zatrolejuje Apollo a Ovsište.

Navyše, kto koho núti prestupovať na Patrónke? Cez Zochovu to je rýchlejšie, ako som už spomínal. A na Lafranconi a jeho nájazdoch tiež vie byť veselo.
Reply on: kelovy #219021:
Navigácia mi hovorí, že Donnerova - Romanova je 10 km. Ak ste prešli 10 km za 5 minút, tak ste šli priemernou rýchlosťou 120 km/h. Ale skôr by som povedal, že ti zastali hodinky.
Reply on: S499.1023 #219020:
Jednoducho - chodievam ten usek na 15 minutovy listok. Ak mi neujde autobus na Zochovej, tak to stihnem presne do limitu listka, ale obcas to trva az tych 20 minut. Kedze vacsina ciest (az na vynimky ked je zapcha) mi trva do 20 minut (vratane jazd do 15 minut), tak som to napisal tak, ako som to napisal. Aj ked je to mozno trochu zmatocne, priznavam.
Reply on: kelovy #219017:
L84 - Dubravka - Patronka - Zochova - Jungmannova - 29 minut.
L"84E" - Dubravka - Karlovka - Lagranconi - Jungmannova - cca 30 minut*

Takze ty navrhujes rovnako rychlo linku ako ma Dubravka teraz s tym, ze vynechas prestupny uzol Patronka, SAV, Hodzovo Nam., Zochova, Aupark a zriadis linku, na ktorej bude minimalny dopyt (takze bude velmi zly interval), zrusis ludom prestupy smerom k biznis centram/pracovnym zonam na vychode BA, presmerujes od velkeho nakupneho centra a zhorsis interval pre usek L83/L84.

* N34 Dubravka - Botanicka Zahrada 13 minut, ale zastavky ma na znamenie, takze treba pridat minimalne +50% = 20. L92 Zoo - Jungmannova 11 minut, uberieme cca minutu, kedze Botanicka zahrada je o nieco blizsie k mostu ako ZOO = 10 minut.
Reply on: S499.1023 #219019:
Išli sme z Donnerovej a vysadila ma pri petržalskom Kauflande... Je ale pravda, že boli prázdne cesty kvôli Štedrému večeru 🙂 No ale tým hlavným dôvodom bol ten zázračný most Lafranconi, ktorí si zaslúžime využívať aj my cestujúci v MHD 🙂
Reply on: MatejBA #219014:
Mohol by si mi, prosím, toto preložiť: "Ja sa napriklad na 15 minutovy listok dostanem v spicke z Molecovej do 20 minut"?
Reply on: kelovy #219012:
Odkiaľ presne v Karlovej Vsi kam presne v Petržalke ste sa dostali za 5 minút. A čo je to za kritérium "má Oktáviu"? Po meste sa rovnako rýchle dostanem aj Citigo.
Reply on: kelovy #219017:
Dubravka vs. KV s Dlhacmi su tak v pomere 1:1, obe s cca 35 000 ludmi.
Reply on: MatejBA #219015:
Ale ako navrhol Hugo a ja som to rozvinul, ten spoj by pokračoval až do Dúbravky. Tá je ešte väčšie sídlisko než Karlovka a zdá sa mi absurdné, že oba jej spoje s Petržalkou krúžia po rôznych zákutiach Starého Mesta, kým sa konečne dostanú do cieľa... Ten môj spoj by teda nielen obsluhoval Karlovku, ale by aj umožnil dynamickejší prístup z Petržalky do Dúbravky, bez obligátnej zápchy na Patrónke.
Reply on: Solider #219011:
Od jula je uz iste cele zavretie KV radialy ? ? Detto Spitalska ?
Reply on: kelovy #219013:
"Na kieho ďasa sme postavili ten Lafranconi ? Zasa len pre autičkárov ?"

Na prekvapenie ano, kedze je to sucastou D1/D2/D4/Mestskeho Obchvatu a je to jeho primarny ucel.

"Nie je tam žiaden úžasný ciel, len významné sídlisko. A aký je úžasný cieľ v Petržalke ? Tiež je to len sídlisko, ale ich obyvatelia sa pochopiteľne stretávajú. Nemusel by ten spoj jazdiť raz uhorský rok."

Byvam v KV, na Dlhych Dieloch, a mozem ti povedat, ze ak sa stretavam s niekym, tak je to v drtivej vacsine v meste/Auparku, kedze pre mna aj pre Petrzalcanov je to +- rovnako daleko.

A ano, musel by jazdit raz za uhorsky rok. Alebo si myslis, ze ozo sidliska na sidlisko sa uzivi casto chodiaci spoj? Pretoze na rozdiel od Petrzalky je v Karlovej vsi naozaj malo moznosti a dovodov, preco tam ist (OC Centrum, Poliklinika, Iuventa) pricom v Petrzalke je toho nasobne viac vratane mnohych pobociek obchodov ako je Agem, Alza, Mall, atd.

Jedine vyznamny bod, kam dochadza cela Bratislava, je Mlynska Dolina/Univerzity. A tie uz maju priame spojenie s Petrzalkou.
Reply on: kelovy #219012:
Lenze porovnavas auto vs MHD, hlavne ak auto ide po obchvate. Ja sa napriklad na 15 minutovy listok dostanem v spicke z Molecovej do 20 minut. Vazne si myslis, ze ekvivalent L92 z Halovej na Molecovu (priamy spoj) usetri dostatocne mnozstvo casu a prevezie tolko ludi, aby sa oplatilo mat "expres", ktory pojde nie ze kazdych 5-7-10 minut, ale mozno raz za hodinu, dve, tri?

Vsak to aj ta L92 (ked som chodil prestupom na L32 pri ZOO) chodila obcas tak prazdna (ak nebola zmena vo VW), zeby sa tam uzivil mozno aj mini bus, co jazdi na Dlhych Dieloch/Kramaroch.
Reply on: Viko #219010:
Nie je tam žiaden úžasný ciel, len významné sídlisko. A aký je úžasný cieľ v Petržalke ? Tiež je to len sídlisko, ale ich obyvatelia sa pochopiteľne stretávajú. Nemusel by ten spoj jazdiť raz uhorský rok. Na kieho ďasa sme postavili ten Lafranconi ? Zasa len pre autičkárov ? 83 a 84 majú drvivú väčšinu trasy rovnakú trasu, čo takto jednu z nich presmerovať cez Lafranconi a Karlovku do Dúbravky ?
Reply on: MatejBA #219008:
Nejako sa mi to nezdá, že je to rovnako dlhá trasa. Ja som na Štedrý deň išiel autom, sestra má Octaviu a bol som šokovaný, že za 5 minút sme sa dostali z Karlovky do Petržalky... Vždy som si myslel, že Karlovka je omnoho ďalej, že je to exotika, ale vôbec nie... Je to susedná štvrť Petržalky (delí nás len Dunaj)...
Reply on: Petto #218996:
To by bolo podľa mňa na tie dva mesiace celkom dobré riešenie, ale skôr sa obávam prílišného tlaku na linku 4, ktorá je v Dúbravke a Karlovej Vsi najvyťaženejšou linkou, pri odobratí posilovej linky na nábreží by to nemusela všetko pobrať, pritom by bol zavedený dlhý súbeh L5 a L9, pričom L9 je z trojice týchto liniek v KV najmenej obsadená. Nebolo by preto zlé zamyslieť sa nad dočasným obnovením výlukovej L12 Dúbravka – nábrežie – Špitálska – Ružinov namiesto L9. Od júla, keď bude uzavretá KV radiála a Špitálska sa aj tak na celé leto linkové vedenie kompletne zmení.
Reply on: Viko #219009:
... menej než 5 minút úspory mi nestojí za to čakanie na expres jazdiaci raz za uhorský rok.

Navyše, mňa pri ponáhľaní sa frustruje i trojminútové čakanie na autobus, to jednoducho nemôže byť merná jednotka.


(P. S. Prečo toto fórum nepoberá znamienka nerovnosti?)
Reply on: kelovy #219007:
Tak mi prezraď, akýže to je v KV úžasný cieľ cesty, že by dokázal generovať dostatočný záujem? Aby to nedopadlo tak, že tých

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.