Reply on: MatejBA #218920:
Nie nevyhnutne. Vies to riesit napr. mensimi zonami, alebo tranzitnou zonou. Napriklad ak by bola tranzitna zona medzi SR a AT + Wolfsthal a Hainburg by boli v roznych zonach, cestovne Bratislava - Hainburg by vyslo na 1,80 (2x zona 100, 1x tranzitna zona, 2x rakuske zony, t.j. 5 zon). Ale samozrejme aj s moznostou prestupu. Za vypadok trzieb by nemohla az tak cena CL1C, ako skor platnost PCL ci delba trzieb.
Kazdopadne si myslim ze by sa mali hladat sposoby ako zaradit 801 a 901 do IDS BK.
Peon
"Vnitrostátní přeprava osob na území ČR a SR je povolena. Na lince platí individuální ceník, cestující ze Slovenska, na Slovensko a po Slovensku, mohou platit jízdné v Kč i v Eurech." http://www.csaduh.cz/jizdni-rady/000087.pdf
Cenník v eurách majú na str. 5: http://www.csaduh.cz/download/11_cenik-jizdneho.pdf
Ďalej ma zaujalo, že SAD Trenčín pri platbe v hotovosti na vnútroštátnych linkách poskytuje pri zľavnenom cestovnom zľavu iba cca 20 %. ? http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1719_tarifa_pal_01012016__cennik_cestovneho__priloha_4_zmluvy_s_tsk.pdf
Pre porovnanie, v Trnavskom kraji je výška zľavy pri zľavnenom cestovnom cca 40 % (tiež sa líši podľa vzdialenosti v km). Tu v IDS BK sa poskytuje jednotná 50 % zľava.