Reply on: S499.1023 #218880:
Kubáček bol na slovenské pomery nadpriemer, ale tie jeho koncepcie sú poplatné dobe jeho vzniku - priame vozne cez celú európu, striktné držanie sa dvojhodinového taktu na prímestských tratiach v okolí Bratislavy a na svojich Tisovcoch a Romaszombat si kreslil hodinové takty.Osobáky pomaly z Bratislavy až do Košíc, rýchliky tiež maximálne každé dve hodiny BA -ZA, ale pre priame ruské vozne silne podporoval nesystémové EC Buda - Wwa (naštastie aj rusi pochopili, že im nikto nebude cestovať do Bulharska 4 dni a 4x drahšie namiesto dvoch hodín lietadlom a priame vozne zrušili...)
Valec
Tak rozmýšľam, koľko rokov v rámci tých dvoch mesiacov mohlo prebehnúť medzi tým, čo ZSSK žiadala vyššie vzkm na trať 131 (mimochodom, ZSSK nikdy nemala vzkm určeno na nejakú trať) a tým, kým priniesli z Brna tebou zmieňovanú obálku.