To je asi vlastný výmysel redaktora z N-ka. Včera tam odznelo že nad 50 by to museli oplotiť. A potom Fundárek povedal, že im - teda vlastne Vám - OILD - na navrhované zvýšenie rýchlosti na 60 kmh odpísali, že DPB má dnes 50 a preto sa neuvažuje viac. Tak potom to oplotenie dementovali, lebo že to odznelo iba na nejakej porade, prezentujúci ani nevedel kto presne to povedal, ani aký predpis to stanovuje. Tak projektant potom vysvetlil že trať je robená na rýchlosť 60 kmh, ale že jazdiť sa tam bude asi 50 kmh, kvôli menšiemu hluku...
"Rýchlosť pre hluk obmedzia na 50 kilometrov za hodinu, inak by vraj museli trať oplotiť." - Novátorskú teóriu, že drôtený plot obmedzuje hluk, priniesol Poltretina, nejaký iný magor z DPB alebo kto?
Zrejme si mal nejaké blbé štastie, nakoľko z mojich sledovaní som zistil, že v trolejbusoch sa opakuje slučka "zastávky - video Bratislava City Card - nábor vodičov - nábor mechanikov trolejbusov - informačné obrázky - zastávky", ktorá funguje nasledovne:
- počas státia v zastávke sa zobrazujú zastávky,
- po odchode (odhlásení nasledujúcej) sa spustí slučka,
- ak vozidlo príde do ďalšej zastávky slučka sa ukončí s tým, že v tom čase zobrazovaná časť dokončí zobrazenie (dohrá video, dokončí zobrazovanie daného obrázku),
- počas státia sa znova zobrazujú zastávky, a potom to celé pokračuje dokola.
Takže si mal asi šťastie, že na zastávkach ste stáli tak extrémne krátko, že nestihol dobehnúť ten posledný bod.
GR tam toho v rozhovore viacero vecí nepozná, alebo nevie a to ešte nehovorím koľko vecí zamlčí resp. povie tendenčne/jednostranne (či už z nevedomosti, alebo zámerne).
Hej L95 si čakaním vyrobí meškanie a na druhom konci zase niekomu odbehne L99 či L98 napr. na Lúčanke. To platí aj pre električky. Pri intervale 4 min. by som toto fakt neriešil. Večer a víkendy sa stíhajú prestupy v pohode.
Podpisal si aj peticiu za 95tku ze ? Ked sa zavedie povinne cakanie, tak to chcem aj na Molecke . ? Kedze je interval 33tky kazdych 6minut,tak to vychadza aby cakala 33tka na na kazdu 3.elektricku z centra pri int. 2minuty?
Zarty bokom,ale pri tom intervale 4minuty to hadame nejdem riesit. Pochopim este v sedle a vikendy.
Myslím že šoférovi je lauter jedno či bude na zastávke 30 sek alebo 3 minulty len tomu musí predchádzať úprava grafikónu a v neposlednom rade na to prisposobené nástupištia ktoré su neraz iba pre jedno vozidlo a druhé velkokapacitné tam jednoducho nemôže zastaviť skôr ako to prvé neodíde.Takže z môjho pohladu v tomto bananistane dosť velká utópia.
Dokedy sa bude tolerovať nespoľahlivosť petržalského NS MHD???
To, že keď sa na Farského stretne nadbehnutá 95 a oneskorená predchádzajúca elina, električkári pravidelne sabotujú prestup, by som ešte pochopil. Ale rovnakým spôsobom neumožniť prestup z vlastného prípoja je vrchol a nové dno. Keď už vodiči nevedia nedlabať na ľudí dobrovoľne, nech sa im napíše povinné čakanie. Ako keby nutné molecovanie krížom krážom nebolo dosť...
o) vlakom skupina dráhových vozidiel dopravovaná najmenej jedným hnacím dráhovým vozidlom alebo samostatné hnacie dráhové vozidlo, alebo traťový stroj s vlastným pohonom označený predpísanými návesťami, ktorý ide podľa cestovného poriadku alebo podľa pokynu osoby, ktorá riadi dopravu na dráhe; na električkovej dráhe alebo trolejbusovej dráhe postačuje, že vlak ide s vedomím osoby, ktorá riadi dopravu na dráhe,"
?
Ike
o) vlakom skupina dráhových vozidiel dopravovaná najmenej jedným hnacím dráhovým vozidlom alebo samostatné hnacie dráhové vozidlo, alebo traťový stroj s vlastným pohonom označený predpísanými návesťami, ktorý ide podľa cestovného poriadku alebo podľa pokynu osoby, ktorá riadi dopravu na dráhe; na električkovej dráhe alebo trolejbusovej dráhe postačuje, že vlak ide s vedomím osoby, ktorá riadi dopravu na dráhe,"
?