Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #217940:
ty saso ,daj nejaky argument
Reply on: sergej123 #217934:
Skoda ze mudrujes bez kontextu. Ja som nikde o Bruseli nehovoril.

Moja skusenost je z mesta Mons, co je iny svet uplne odlisnym sposobom, nez by si cakal.
Zavretie bani prinieslo upadok celemu regionu Borinage a hoci neviem, kolko im platia, zrejme to nebude dosahovat lokalny standard, ked strajkuju takmer kazdy mesiac za lepsie podmienky,alebo aspon udrzanie sucasnych (a samozrejme sa nikdy do poslednej chvile nevie, do akej miery sa bude premavat). Na buspruhy sa spoliehat neda, lebo su len vo vnutornom meste a velkych vypadovkach, ku ktorym sa musis prepracovat cez uzke ulice starodavnych robotnickych radoviek. Samotna spolocnost TEC Hainaut takisto nie je idealny dopravca - az v roku 2015 vymenili ukazovanie papierovych preukazok za system "Prilozte kartu" nehovoriac o fixnych obdobiach PCL sposobujucich takmer kolaps jedinej predajne kazdy september, zastavky zanedbane, vozovy park ma takisto svoje muchy, hanebne nezvladaju spickove napory ci konstrukciu CP... Ale napriek tomu ich vodici dokazu prosit o vyhlad, ba dokonca vyhlasit do vozidla nech sa ludia posunu, ak vidia ze neni plne ale cez guce pri dverach nemozu dalsi pristupit.


(Brusel hodnotit nebudem, tam som nikdy top spicku v MHD nezazil - ale za to vo vlakoch ano, nechceli by ste).
Reply on: sergej123 #217939:
Netrep.
Reply on: Miro #217936:
to je komfort bohatych krajin,mas to aj kde to nepotrebujes
vo viedni to iste,poloprazdne klbaky
asi to bude tym metrom,to je zase uplne preplnene
Reply on: sergej123 #217930:
Nerozumiem, máš link na nejaký zákon, normu alebo ustanovenie v prepravnom poriadku, ktoré určuje cestujúcim, ktoré dvere môžu použiť a ktoré nie? Prípadne existuje nejaké ustanovenie, ktoré dáva náležite určenej osobe tieto kompetencie?
Reply on: sergej123 #217934:
Načo sú im v Bruseli klbáky, keď sa v nich nevezie viac než 30 ľudí?
Reply on: zakaznik #217933:
A mozno vdaka tomu vymyslia trolejbusove tykadla
Reply on: Viko #217932:
porovnavas dva odlisne svety,vodic v bruseli ma okolo 4000 eur,u nas možno 1000,bol som tam a nikdy som nevidel v klbaku viac jako 30 cestujucich,lebo isiel autobus každých 5 minut,buspruhy absolutne vsade,iny pristup vodica a aj cestujucich,uplne iny svet
ale samozrejme je to predovsetkym v ludoch,niekto moze zarabat aj 5000 eur a bude sa chovat jak hovado,lebo jednoducho nemá k tomu vztah a zaroven je to aj zacarovany kruh,je tu agresia zo strany cestujucich a ta sa prenasa aj na vodicov a zase naopak
a v Londyne to je tak,ze ak co len traja stoja vodic nebere dalších a oni to beru uplne v pohode,tu si predstav L39 na zochovej,myslim ze sme 100 rokov za opicami
Reply on: Ámos #217931:
Však fajn, nech sa posúvajú vedomosti. Ale tomuto chýba to základné - zlepšenie oproti súčasnému stavu.
Jediné zlepšenie v tomto prípade je, že sa na tom partnerstve s dodávateľom novej technológie niekto lepšie nabalí.
Predné dvere fungujú na celom svete, len vodič musí mať ochotu slušne napomenúť cloniacich. V Belgicku som bol dokoca poprosený, aby sme si počkali na ďalší spoj, lebo nebolo kam postúpiť, a vôbec mi (ani nikomu inému) to nerobilo problém, lebo vodič sa správal civilizovane.
Ale ak to bratislavskí vodiči nedokážu, tak nech miesto vykrikovania po diskusiách využijú jedny zo štyroch odborov a presadia si nákup busov bez predných dverí.

V civilizovanom svete by však svoju silu venovali radšej do lobingu za plnohodnotne uzavreté kabíny a kvalitnú infokampaň za postupovanie do vozidla.
Reply on: S499.1023 #217921:
Nie, tiez mam pocit ze je to blbost. Ale historia vedy a techniky je plna zvlastnych napadov. Posuvaju vsak vedomosti dalej. Tak si ten sarkazmus strc dakam.
Reply on: Ike #217926:
samozrejme ze to plati,len mi vysvetli preco vsetci stoja vpredu
Reply on: S499.1023 #217928:
ty sklapni
hrdina...
Reply on: sergej123 #217925:
Sklapni.
Reply on: Ike #217926:
*ty
Reply on: sergej123 #217925:
Jediný, kto tu začal vojnu si tu. Ak som to pochopil správne, dvere sú na nastupovanie cestujúcich, či už to neplatí?
Reply on: x8x@post.sk #217909:
ty tupec,magor si jedine ty,vodic MHD si zasluzi obdiv a uctu a hlavne na L70,aby ta v bezpeci dopravil tam kam ides,tak maj uctu k vodicom MHD
myslim ze v kabine maju velmi teplo,tak to nerobi kvoli tomu,ale aby ste nestali při prednych dverach jak také telata a branilu mu vo vyhlade a to opat aby vas dopravil v bezpeci,tak uz to pochop
mam pocit,ze v tejto diskusii vladne vojna medzi vodicmi a cestujucimi,namiesto toho aby sa hladali spolocne riesenia,aby to fungovalo lepsie
Reply on: Solider #217923:
Čo je na tom finančne nákladné? Jeden narazený vrt stojí cca 500€, 3 kW čerpadlo, ktoré poleje celú Záhradnícku, okolo 1000€, časový spínač, je to úplne smiešny náklad.
Žiadna pitná voda, žiadne technológie.
Reply on: david1 #217908:
Polievanie automatickým zavlažovaním je finančne nákladné a upustili od neho už aj správcovia tratí v západnej Európe, takisto aj v Poľsku. To, že tráva pri 35 stupňoch zožltne, je úplne prirodzené, skôr je neprirodzené, že v takejto teplote je nejaký trávnik neprirodzene zelený. A kde si došiel na to, že zavlažovanie na trati na Záhradníckej je napájané zo studne? Ja som na tej stavbe bol a o žiadnej studni teda rozhodne neviem. Tam je to napojené, ak sa nemýlim, z nového vodovodného potrubia pod cestou, čiže sa polieva pitnou vodou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.