Zaujimalo by ma, preco sa uvazuje na Dlhych Dieloch o trolejbusoch. Tie tak ci tak uviaznu v dopravnej zapche. Nebolo by rozumnejsie investovat do elektrickovej trate, ktra by sa napojila na uz existujucu v Karlovej Vsi?
Zle ti to vypynulo... Myslel som to ako priklad, kde sa este daju pouzit... (obratisko). Nebolo to najlepsie napisane, to hej, ale proti drevenym prazcom nic nemam.
o vyhodach drev. prazcov sme sa ucili este na stavebej priemyslovke, a to uz bolo davno... Ich hlavna vyhoda je, ze nepraskaju takym sposobom, ako betonove (strunobeton), pretoze su pruznejsie, ako uz bolo spomenute.
Napisal som snad nieco negativne ohladom drevenych prazcov? Vyhody? Asi budu lahsie, lepsie tlmia razy, daju sa otocit o 180 stupnov, ked prehnuju uchytenia... (videne v Bratilsave), popri kanaloch sa daju operativne odrezat, pekne pachnu ked v lete na ne prazi slnko, ... Mozes doplnit.
"Re #21768 Martin Fundárek: Tuná šlo len o testovanie napájania. Ale prevádzka trojičiek by samozrejme išla, pražskej preťaženej sieti (ona v skutočnosti vôbec nie je preťažená, okrem miest, kde súdruhovia metrofilovia zrušili trate) zavadzajú jedine tak gumokoly a nie električky medzi sebou navzájom. Okrem toho, keby na Ohrade miesto dvojíc "9" po 4 minútach jazdili trojice po šiestich, križovatke by sa uľavilo a nie priťažilo. Nehovoriac už vôbec o tom, že linku ako "9" pokladám za nesystémovú a miesto polovičného intervalu by som zaviedol radšej preloženú linku napr. Hrdlořezy - Barrandov, príp. Hrdlořezy-Sídl. Modřany. Nehovoriac o tom, že nestíhajúca križovatka Ohrada je tiež len dôsledkom zrušenia trate v Husitskej a blbého projektového riešenia križovatky.
I.
Vieš, Fobustík, drevené pražce majú aj svoje výhody, a to dosť zásadné a Ty ako konštruktér či projektant či čo si to by si to mal vedieť, takže nevidím dôvod, prečo by sa používať nemali. Nie vždy je to najnovšie najlepšie. Prečo sa napríklad na mostoch používajú vždy drevené pražce?
I.
Ja som len odpovedal na otazku, preco jej to odbocenie teraz problemy nerobi (kedze nemusi vyberat taky ostry uhol a ide cez odbocovaci pruh) a na zastavku elektrickovu by mohlo...
Okrem legislatívneho dovodu žiadny iný nie je skutočný. Kde je v Prahe zastávka ktorá neumožňuje zastavenie trojice? Čo by bolo traba na sieti prerábať?
I.
Okrem iného z Jelačičovej je veľmi blízka pešia dostupnosť na Trnavské, Záhradnícku či Miletičovu. Ak by chodila L31 až k ST Aréne, tak by si vytvoril pretup na L205, L212 a L68. Čiže cestujúci by mali viac možností ako teraz. Ak by chodila len na Jelačičku, tak nové prestupy nevytvoríš a ver, že by bola L31 plnšia na zimák ako na Jelačičku. Aj pri hokejových zápasoch by to bolo dobré.
pista