Tu treba myslieť koncepčne a odbočku k LIDU predĺžiť až do Ovsišťa cez Ekonomickú univerzitu. Tým by táto trať získala oveľa väčšie opodstatnenie a zároveň by čiastočne odbremenila električkovú trať na Jungmannovu/Janíkov dvor (prodpokladám, že existuje významný prepravný prúd Ovsište-Farského-Šafárikovo nám.).
Tak ale to najskôr musí ustúpiť ten chorý názor, že máme časť mesta ktorej sa hodí 20-min. interval a časť mesta, ktorej sa hodín 15 (či 30?) minútový interval. ?
Investor "Lida" využije všetky marketingové nástroje, aby získal podporu pre svoj projekt.
V skutočnosti je to ale asi tak reálne, ako keď si Póór nechal nakresliť k svojmu trnavskému futbalovému štadiónu monorail. ?
Jasne ze L8 k LIDO bude len taka lokalka pre danu oblast ? . Tak som to aj myslel. A pre spojenie z centra to bude asi prave s elektrickou najrychlejsie/najpriamejsie
Aj napriek petícii kde si niekto robí reklamu pred volbami je trať do Petržalky využívaná velmi dobre.
Aj pri L1 čo som tiež tvrdil že sa tam v pohode uživia 30T. Vznikli nové rýchle spojenia...
Prechod do večerného sedla by mal byť o hodinu neskôr. Tak to aj kedysi bývalo z 12min. na 20min. samozrejme za starého linkovania.
Odbočka k LIDU ale nijako nevyrieši prepravu z Petržalky (súčasne zastavanej), takže ak taká odbočka vznikne, môže tam jazdiť napr. dnešná L8.
Inak, nemyslím si, že by Petržalka potrebovala 3 linky po jednej trase... viem si predstaviť zahustenie v rannej špičke (aj v celej sieti), príp. na cca 2 hodiny v rannej špičke polovičný interval na L3 (porieši to aj Raču aj Petržalku).
zlomok