Tak ako to v praxi vlastne hradia? Nepamätám si, že by niekedy vypadlo viac ako jedno kolo na týchto linkách... To z vozovne zoberú vhodné vozidlo a vodiča ako vyčarujú? Sedavá záloha vo vozovni môže ísť aj na 801 a 901?
Skús si naštudovať, čo je obsahom emisnej kontroly a čím sa riadi. Emisnou kontrolou prejde samozrejme aj Praga RND alebo Tatra 111, pokiaľ je adekvátne udržiavaná, keďže na každé vozidlo sa vzťahuje legislatíva platná v čase jeho schválenia.
Hmm, ale ja si pamätám, že pred zopár rokmi [nedarí sa mi to vygoogliť] jazdili s mýtnymi jednotkami aj linky 91 a 191 a aj vozy Slovak Lines. Čo sa v tomto za posledné roky zmenilo? V Rakúsku ani v Maďarsku na trasách liniek 801 a 901 sa mýto pre autobusy nepoužíva?
Lenže imhd je môj obľúbený web a píšu sem šikovní ľudia. ? Určite Volánbusz? Nie náhodou Kisalföld Volán? ? Alebo Enykk - ak tomu správne rozumiem, tak to je koordinátor dopravy v žuje Gyor - Moson - Sopron?
Nielenže si ho vydupal, on si ho priamo napísal na mieru. Čo nič nemení na tom, že zákon bol platný a Zlomkovec musel vyžadovať jeho dodržiavanie.
Áno, na Slovensku káblik navyše musí byť a v ČR nemusí, pretože český dopravný poriadok dráh nie je slovenský dopravný poriadok dráh.
Dúfam že opäť bude polovica mesta paralyzovaná.A to aj v tých uliciach kade tí darmozraci nepôjdu.Uz nech to skončí lebo už mi dochazda trpezlivosť najmä na nábreží pri Kempinski keď polícia v rannej špičke pre "nich" odstavi celý jeden pravý pruh a kolóny sú pomaly až v Kráľovej Vsi pri Meteo ústave na konečnej električiek.Samozrejme všetko vôbec neohlásené vopred.
Vzhľadom na to, že túto cestu mám zjazdenú pravdepodobne ešte viac, ako českú diaľnicu D1 a česko-slovenskú D2 (keďže som tam 36 rokov býval a dodnes tam mám dva byty, takže pri každej z mojich čoraz zriedkavejších návštev Bratislavy po nej absolvujem tak 6 - 8 jázd, tak mi dovoľ, aby som sa tvojím kecom o najproblémovejšej ceste v BA akurát tak pohŕdavo zasmial.
Riešením by mohlo byť, aby šli všetky spoje naraz. Ja cestujúcich v oboch smeroch chápem: nikdy neviete, či ešte nejaký autobus príde - nehoda, porucha, nevoľnosť cestujúceho, ... Nikto si nemôže dovoliť meškať do práce a nechce dovoliť meškať domov.
Ak ale mnoho cestujúcich ide iba z/po Vrančovičovu, tak prvý spoj by mal ísť skrátený a ešte by sa mohla skúsiť nájsť synergia s tým, že by to bol nejaký začínajúci / končiaci spoj pre D. N. Ves.
Oni možno aj vedia, že idú ďalšie tri, len v podmienkach DPB sa možno boja, či vôbec prídu. Nie každý vie o tom, že si môže pozrieť zastávkovú tabuľu v mobile, či daný spoj pôjde.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Áno, na Slovensku káblik navyše musí byť a v ČR nemusí, pretože český dopravný poriadok dráh nie je slovenský dopravný poriadok dráh.