Reply on: Viko #217043:
Predpokladam, ze naraza na toto 
"Začiatkom 1990-tych rokov začal dopravný podnik hľadať autobusy pre obnovu vozového parku, ktoré by spĺňali vtedajšie kritériá kvality a ekologickosti. Riešením boli kĺbové autobusy slovinskej automobilky Tovarna Avtomobilov in motorjev Maribor (neskôr TAM BUS), (...) V roku 1992 sa zakúpil jeden autobus TAM 260 A 180 M - AM"
dupe
Pri Farskeho sa hrame na "prestupny terminal" ale realita je nasledovna:
- Uzke nastupne ostrovceky na elektrickovych zastavkach. V spicke je situacia fakt zla
- Nedostatocny pocet pristreskov na vsetkych zastavkach okrem el. smer Jungmannova (naplno sa prejavi ked zacnu jesenne lejaky)
- Nedostatocne osvetlenie elektrickovych zastavok - na dve nastupiska su dokopy dve lampy z ktorych jedna uz 2 mesiace nesvieti a nikoho to netrapi napriek urgenciam
- Neosvetlene pristresky - zo 6 ks svieti jeden. Urgencie tiez nic neriesia
- Zle nastavene riadenie krizovatky, davno sa z toho stala druha Molecova (nech mi nikto netvrdi ze riadenie nerozpozna z akeho smeru prisla elektricka a ze sa neda nacasovat zelena na cas ked vystupia cestujuci a pridu k priechodu)
- Kratka zastavkova nika a rozmlatene nastupiste na Bosakovej (bolo napravene)
- Rozmlatene obrubniky na Jantarovej ceste (v procese riesenia)
Ja som za to aby sa zastavka opravila aj ked len na 2-3 roky (skor 4 ved este nebolo nic oficialne zverejnene) akoby sme mali ako v celom meste fungovat v style trvaleho provizoria. Pozrime si zastavku Jungmannova, kde bolo vsetkym zatazko urobit plnohodnotnu zastavku s osvetlenim 30 rokov. Predsa cakame na metro...
Podobne na 2-3 roky sa mohol nadimenzovat uzol Farskeho - rozsirene nastupiska, viacej pristreskov,... a po sprevadzkovani druhej etapy by sa zastavka mohla prerobit na standardnu.