Umožnime napríklad kúpu jednorazového lístka čipovou kartou a dajme naňho zľavu 10%. To by mohlo značné množstvo cestujúcich odlákať od predplatných cestovných lístkov. ?
Mohli by sme tak dosiahnuť že tí, čo využívajú MHD na cestu do/z práce, by v MHD nezavadzali aspoň cez víkend a večer. ?
Ad 1:
V MHD tak môžeš spraviť do minúty od kúpenia lístka pre seba (cez voľbu INFO), a stanici do 5 minút a v PAD u vodiča (tuším kedykoľvek počas platnosti lístka).
Daňový doklad si môžete vytlačiť po prihlásení na webovej stránke eshop.dopravnakarta.sk/DPB pomocou vašej e–mailovej adresy a hesla, ktoré ste obdržali pri prvom plnení karty.
problem je ze pri prvom plneni karty som nic neobdrzal ?
pred 1.9. nechodili ani potvrdzujuce emaily (ani dosial nedosli), teraz uz ano:
Platba vo výške 5,00 EUR bola pripísaná na účet DPB, a.s. dňa 4.9.2016 11:00. Vaša objednávka bude aktivovaná od 4.9.2016 19:00 po priložení dopravnej karty ku čítačke kariet vo vozidle, automatu, resp. na predpredajných miestach DPB, a.s.
1. Vies kupit listok pre spolucestujuceho. Musis ale volbu "zakupit pre spolucestujuceho" zvolit ihned po kupe CL. Blbe je ze dodatocne to uz nejde (dalsia nedomyslena vec..).
2 otazky o eCL (ano som lenivy to hladat)
- da sa kupit 2 listky sucasne, pre niekoho dalsieho na 1 kartu?
- ITIC karta ma cip totozny s ISIC kartou, da sa aj ta pouzit, po aktivacii? bez aktivacie nie, to som uz vyskusal, len ze ci je zbytocne sa o to vobec snazit...
"Či so zaintegrovaním rýchlikov by bol problém kvôli limitom na bezplatnú prepravu, že aj tak sú už dosť plné?" - práve preto by ten Vršatec nemal zastavovať v Pezinku. Ja ani neviem, načo tam zastavuje... asi lebo len kopírujú z roka na rok grafikon, ako tomu je už desiatky rokov. Voľakedy aj jeden posilový R zo Štúrova zastavoval v Senci, ale potom to zrušili. Ani teraz nezastavuje posilový RR Žitava či Skalka. Aj ten Vršatec je len internátsky posilový vlak, a je full plný, zastavovaním v Pezinku raz do týždňa je fakt zbytočnosťou.
Jedine by bolo vhodné ich zaintegrovať na úseku Vinohrady - Hlavná stanica, aspoň by sa nepokutovalo v tých vlakoch jedna radosť, čo veľmi radi robia tí vlakvedúci. Lebo spoľahnúť sa na Os a REX napr. s PCL je nič moc s tými "super" intervalmi regionálnych vlakov.
Čo myslíte, bol by dobrý nápad umožniť cestovať v IDS BK aj rýchlikmi (R)? Veď v IDS JMK sú zahrnuté - aj keď tam sa nimi dá niekam aj reálne dostať...
Tu by ich bolo možné využiť v úseku "Hlavná stanica - ŽST Vinohrady" a späť. V nedeľu a cez sviatky som podvečer našiel regionálny rýchlik (RR) Vršatec, ktorému by sa mohli potešiť cestujúci z Pezinka do Bratislavy. Má rovnakú jazdnú dobu na Hlavnú stanicu a zastavuje na rovnakých staniciach ako za ním nasledujúci REx Zobor. Často sú rýchliky aj regionálne expresy zostavené aj z rovnakých vozňov, takže o nejakom nadštandarde R oproti REx sa nedá hovoriť...
Či so zaintegrovaním rýchlikov by bol problém kvôli limitom na bezplatnú prepravu, že aj tak sú už dosť plné? Samozrejme chválim prekategorizovanie prievidzských R na REx-y a aj ďalších na trati 120.
Jazdia na území IDS BK ešte nejaké reálne využiteľné R alebo RR - napr. z Bratislavy do Malaciek, Pezinka či Senca? Ja som už ďalšie nenašiel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
Mohli by sme tak dosiahnuť že tí, čo využívajú MHD na cestu do/z práce, by v MHD nezavadzali aspoň cez víkend a večer. ?