Reply on: zavinacsk #216584:
V prvom rade samozrejme pre transakciu su a vzdy budu rozhodujuce udaje v cipe karty, pripadne databaze internetoveho predaja. Ziadne online overovanie by nebolo pouzite.A teraz k synchronizacii: Data medzi predajcami a zuctovacim strediskom sa synchronizuju raz denne. Co je podla mna zbytocne malo. Otazka je ako presne prebieha synchronizacia dat v ramci dopravcu - Slovak Lines kedysi uvadzal ze dobitie EP cez net sa prejavi do 8 hodin, cize voz si stahoval data minimalne tak casto (predpokladam ze tam je aj nejaka rezerva). Co neznamena ze v rovnakom intervale aj data posielal, aktualizacia zostatku v eshope trvala vzdy podstatne dlhsie.
Osobne by sa mi pozdaval taky model, ze by vozy, automaty, predajne miesta a stanicne oznacovace komunikovali priamo so zuctovacim strediskom a v podstatne lepsiom intervale (samozrejme to neznamena ze by sa nemohli realizovat prenosy voz-dopravca, to by si uz kazdy dopravca riesil vo vlastnej rezii podla toho co chce). Moja skusenost z Londyna je ze vsetko nabehlo do hodiny (aj z busov), ta hodina by podla mna bola akceptovatelna aj tu.
Ono to IT riesenie BID kartoveho systemu je dost nestastne...
mbendzi
Zostatok na karte k 28.10.2013 15:59: 5,00 EUR
zaujimave ?
ale uz len casove nezrovnalosti, uz islo kupit listok v trolejbuse na 3. den ?