Skúšali ste už niekto reálne v autobuse Slovak Lines u vodiča kúpu sieťového 180-minútového alebo 24-hodinového CL z kreditu EP? Zaujíma ma prípad keď cestujúci nastupuje v Bratislave a má PCL pre zóny 100+101. Nie je ten PCL problém, teda dokáže aj tak sieťový CL strojček vydať?
Škoda, že tomu 180-minútovému sieťovému CL sa nepredlžuje časová platnosť o zakúpené zóny tak ako pri CL na počet zón (pri nástupe v zóne 100 by to bolo 100+100+101). ? Ja navrhujem v takomto prípade platnosť CL klasicky na +30 minút, takže 210 minút (3 a pol hodiny). ? Čo si o tom myslíte?
Škoda, že tomu 180-minútovému sieťovému CL sa nepredlžuje časová platnosť o zakúpené zóny tak ako pri CL na počet zón (pri nástupe v zóne 100 by to bolo 100+100+101). ? Ja navrhujem v takomto prípade platnosť CL klasicky na +30 minút, takže 210 minút (3 a pol hodiny). ? Čo si o tom myslíte?
810zssk
A teraz k synchronizacii: Data medzi predajcami a zuctovacim strediskom sa synchronizuju raz denne. Co je podla mna zbytocne malo. Otazka je ako presne prebieha synchronizacia dat v ramci dopravcu - Slovak Lines kedysi uvadzal ze dobitie EP cez net sa prejavi do 8 hodin, cize voz si stahoval data minimalne tak casto (predpokladam ze tam je aj nejaka rezerva). Co neznamena ze v rovnakom intervale aj data posielal, aktualizacia zostatku v eshope trvala vzdy podstatne dlhsie.
Osobne by sa mi pozdaval taky model, ze by vozy, automaty, predajne miesta a stanicne oznacovace komunikovali priamo so zuctovacim strediskom a v podstatne lepsiom intervale (samozrejme to neznamena ze by sa nemohli realizovat prenosy voz-dopravca, to by si uz kazdy dopravca riesil vo vlastnej rezii podla toho co chce). Moja skusenost z Londyna je ze vsetko nabehlo do hodiny (aj z busov), ta hodina by podla mna bola akceptovatelna aj tu.
Ono to IT riesenie BID kartoveho systemu je dost nestastne...