Reply on: Ámos #216165:
Ide ale o to, že pre cyklistov, na rozdiel od autíčkárov či chodcov, poväčšine (nielen) v BA neexistujú podmienky pre normálnu bezpečnú existenciu. Ak by chodci nemali po meste chodníky a boli nútení kráčať pomedzi jazdiace autá, príp. ak by pre vodičov neexistovali cesty ( ? ), tiež by si akceptoval ich "tliachanie," príp. občasné obchádzanie niektorých predpisoch v záujme bezpečnosti (samozrejme mám na mysli napr. detských cyklistov na chodníku, nie prechádzanie križovatiek na červenú a iné arogantnosti).Odsudzovať prítomnosť horského bicykla na asfaltke je rovnako prízemné a idiotské, ako nadávať niekomu v SUVčku, že si nezobral na cesty po BA Toyotu Aygo. Je to každého osobná voľba
Peon
Pamätám si ako som tu upozornil na to, že napr. pri spojoch do Hamuliakova (vtedy ešte Šamorín nebol zaintegrovaný) to zobrazovalo akoby tam autobusy Slovak Lines mali konečnú. ? Navrhol som tu, aby zvyšok trasy do Šamorína a ďalej bol uvedený písmom kurzíva - podobne ako to máme v MHD pri niektorých zachádzkových spojoch - napr. na linke 56 na konečnú Potočná.
Garanciu nadväznosti myslíš v teréne? S tým predsa INPROP nič nemá...