"Uplynulý rok hodnotíme celkovo pozitívne. Podarilo sa nielen dosiahnuť, ale aj prekročiť plánované výsledky, ... Medziročne sme prepravili o 3 % menej osôb, čo je mierne viac ako je dlhodobý trend.
K horšiemu výsledku prispeli chrípkové prázdniny na školách začiatkom roka, iné rozloženie prázdnin
a niektorých sviatkov počas roka motivujúce k dlhším dovolenkám, a tiež „vlaky zadarmo“ resp.
prideľovanie vyššej frekvencie vlakov na jestvujúcich tratiach."
Čistý Slovak Lines - každoročný pokles prepravených cestujúcich o 3 % (takže od zavedenia IDS BK v roku 2013 podiel prepravených poklesol približne o 7 až 8 %, a to čoraz zrýchlujúcim tempom), ale nadávajú na vlaky zadarmo, na chrípkové prázdniny (wtf?) a iné rozloženie prázdnin (tak tie hádam dve predlžené víkendy sa určite odrazia v objeme prepravy), no a vlaky sa ani moc nepridávali v roku 2014 v okolí Bratislavy. ... Ale hodnotia to celkom pozitívne. ?
A kraj zas vypustí do smečka potešenie, že tržby narástli o 1 % a aj podiel prepravených cestujúcich o 1 %... áno, lenže to sa dialo v rámci mesta v MHD, čo nemá v správe, a doprava v regióne čoraz rýchlejšie upadá.
Pozerám, že výročnú správu za rok 2015 má na webe už aj ZSSK. Dá sa niekde dostať aj k aktuálnej výročnej správe Slovak Lines? Nepodarilo sa mi ju vygoogliť...
Myslím, že keby sa zrušilo nejakých 500 pozícii v DPB, tak by si to takmer nikto nevšimol. Zodpovedalo by to +- čisteniu, ktoré prebehlo v OLO už pred 10 rokmi...
Počet THP je takisto hrozivý. Porovnateľne veľké firmy, ktoré navyše robia aj nejaký výskum, vývoj a improvement (na rozdiel od DPB), by sa zaobišli asi tak so štvrtinou uvedeného počtu.
Tak v prvom rade, ja som napočítal "o niečo" viac ako 900 vozidiel. V druhom rade, vieš, čo všetko je v tých 450 ľuďoch započítané? Skutočne si mysliš, že v dielni, keď končí čo ja viem sto vozov, je 50 ľudí? Ma prekvapuje, že som predvlani nevidel tvoj zivotopis medzi kandidátmi na GR DPB.
Joyki
K horšiemu výsledku prispeli chrípkové prázdniny na školách začiatkom roka, iné rozloženie prázdnin
a niektorých sviatkov počas roka motivujúce k dlhším dovolenkám, a tiež „vlaky zadarmo“ resp.
prideľovanie vyššej frekvencie vlakov na jestvujúcich tratiach."
Čistý Slovak Lines - každoročný pokles prepravených cestujúcich o 3 % (takže od zavedenia IDS BK v roku 2013 podiel prepravených poklesol približne o 7 až 8 %, a to čoraz zrýchlujúcim tempom), ale nadávajú na vlaky zadarmo, na chrípkové prázdniny (wtf?) a iné rozloženie prázdnin (tak tie hádam dve predlžené víkendy sa určite odrazia v objeme prepravy), no a vlaky sa ani moc nepridávali v roku 2014 v okolí Bratislavy. ... Ale hodnotia to celkom pozitívne. ?
A kraj zas vypustí do smečka potešenie, že tržby narástli o 1 % a aj podiel prepravených cestujúcich o 1 %... áno, lenže to sa dialo v rámci mesta v MHD, čo nemá v správe, a doprava v regióne čoraz rýchlejšie upadá.