Pozerám, že výročnú správu za rok 2015 má na webe už aj ZSSK. Dá sa niekde dostať aj k aktuálnej výročnej správe Slovak Lines? Nepodarilo sa mi ju vygoogliť...
Myslím, že keby sa zrušilo nejakých 500 pozícii v DPB, tak by si to takmer nikto nevšimol. Zodpovedalo by to +- čisteniu, ktoré prebehlo v OLO už pred 10 rokmi...
Počet THP je takisto hrozivý. Porovnateľne veľké firmy, ktoré navyše robia aj nejaký výskum, vývoj a improvement (na rozdiel od DPB), by sa zaobišli asi tak so štvrtinou uvedeného počtu.
Tak v prvom rade, ja som napočítal "o niečo" viac ako 900 vozidiel. V druhom rade, vieš, čo všetko je v tých 450 ľuďoch započítané? Skutočne si mysliš, že v dielni, keď končí čo ja viem sto vozov, je 50 ľudí? Ma prekvapuje, že som predvlani nevidel tvoj zivotopis medzi kandidátmi na GR DPB.
No patrilo by sa to linkovanie a intervaly 39,53,61,63,96,204 a 205 prekopať lebo takto to jazdí kadejak a nevyužíva sa potenciál trolejbusových tratí naplno, navyše linka 61 jazdí oveľa menej než je po nej dopyt. Reálne keby sa rozmýšľalo, tak by linky 61 a 63 zhustili a vedeli by tak nahradiť linky 39 a 53 na Trnavskej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
gejza
.... mali by tam byť všetky výročné správy, účtovné závierky, prípadne konsolidované ÚZ