Ja teraz neviem či mám výpadok pamäte, ale nie som si istý ako má cestujúci s JCL správne postupovať pri vozidlách MHD. PP IDS BK B.3.1.2: "Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových údajov uvedených v cestovnom poriadku."
Jazdné doby uvedené v CP MHD sú maximálne. Cez víkendy a večer sú však kratšie jazdné doby. Príklad: Linka 83 zo zastávky Alexyho na SAV - podľa CP MHD 16 minút.
Cez víkend je to však iba 14 minút (zistené porovnaním odchodov z oboch zastávok aj cez cp.sk). Môže teda v tomto prípade cestujúci použiť 15 minútový lístok a platí mu v tomto prípade aj v prípade meškania počas cesty?
Jazdné doby uvedené v CP MHD sú maximálne. Cez víkendy a večer sú však kratšie jazdné doby. Príklad: Linka 83 zo zastávky Alexyho na SAV - podľa CP MHD 16 minút.
Cez víkend je to však iba 14 minút (zistené porovnaním odchodov z oboch zastávok aj cez cp.sk). Môže teda v tomto prípade cestujúci použiť 15 minútový lístok a platí mu v tomto prípade aj v prípade meškania počas cesty?
S499.1023
Mmch., to, že niektorí (väčšina) dielenskí nemajú pracovné návyky, za to tiež až tak úplne nemôžu len oni - ono keď desiatky rokov dielenskí väčšinu času nič robiť nemohli, lebo nebolo s čím opravovať, tak si na to zvykli. A zamestnávateľ by ich teraz mal privykať na to, aby pracovali ako zámočníci, automechanici, elektrikári a nie na to, aby upratovali vozidlá.
Forma terapie - Ty si nejaký psychológ?
Ja sa v plnom rozsahu (okrem hrúbok) podpisujem pod Petoov návrh, aby každý robil to, čo má v popise práce.