Reply on: S499.1023 #213946:
Akurát, že medzi Svätým Jurom a Čiernou Vodou je Národná prírodná rezervácia. Tá regionálna vetva by slúžila Čiernej Vode a okolí, nie Pezinku. Napojiť na žst Vajnory, keďže aj električková trať by išla tadiaľ, cez. Samozrejme, že sú to kecy, kým by to postavili, už celá Čierna Voda spolu s Triblavinou bude vystavaná s 20 a viac-tisícami obyvateľov (ak bude), a začnú sa ľudia sťahovať naspäť do mesta. To len aby sa predávali v nasledujúcich dvoch rokoch lepšie tamojšie pozemky. Ak by tam však naozaj priduli desiatkytisíc, čo je uletené, tak koľajová doprava by bola nutná.
Ja tipujem, že Chorvátsky Grob nenarastie nad 10tisíc, ani Triblavina... ani Stupava nemá železnicu a dochádza (13-15 tisíc). V kľude by sa ich dalo obslúžiť autobusmi, ako zvoz na koľajovú dopravu (či už S-vlak, alebo električka).
Joyki
Divné, že v Petržalke chceli rýchlodráhu, tu zas idú rýchlu železničnú trať križovať pomalodráhou. Ako keby sa nedalo prestúpiť na električku pri žst Vajnory, ak tam bude radiála predĺžená. Bolo by na výber ísť (rýchlo) ďalej vlakom na Filiálku/Hl.st. a do centra, alebo (pomalšie) električkou po radiále.