Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #213939:
To nie je o rozchode, ale o napojení na dlhú Vajnorskú radiálu namiesto napojenia na 10x rýchlejšiu ŽSR-trať. A samozrejme o počte zastávok, keďže by to bol princíp električky s viacerými zastávkami, alebo princíp vlaku s maximálne tromi zastávkami.
Divné, že v Petržalke chceli rýchlodráhu, tu zas idú rýchlu železničnú trať križovať pomalodráhou. Ako keby sa nedalo prestúpiť na električku pri žst Vajnory, ak tam bude radiála predĺžená. Bolo by na výber ísť (rýchlo) ďalej vlakom na Filiálku/Hl.st. a do centra, alebo (pomalšie) električkou po radiále.
Reply on: 810zssk #213926:
Sv. Jur mal byt vyhladovo spojeny s Racou. Vraj sa to planovalo s dalsim rozsirovanim Bratislavy o mestecka a obce v okoli.
Reply on: TeBeCe #213927:
doteraz studenti VS nemohli by vodicmi elektricky?
Reply on: 810zssk #213937:
cielovka muz 18-25 SS/VS je najcastejsi navstenik marveloviek v kine ?
Reply on: Joyki #213922:
Co sa vsetci idu posrat z 1000mm, sa pozri do Svajciarska kolko zeleznic (ano zeleznic, medzi mestami a v horach) jazdi na 1000mm...
Reply on: 810zssk #213937:
Závisí to od uhla pohľadu - dizajn imitujúci komixy mne osobne pripomína krátku epizódu môjho detstva, kedy som na nich "fičal". Dnešné 15 - 16-ročné deti podľa mňa komixy už takmer vôbec nezaujímajú... ?
Reply on: piggee #213934:
Ma to graficku uroven a to je u DPB velka novinka ? Za to plusovy bod. Ale nesuhlasil by som s tym trafenim sa, oni potrebuju ludi 21+, toto je dizajn tak pre 15-16 rocne deti.
Reply on: Ma178rek #213935:
Bola veľmi dlho odstavená a je tam stará databáza ?
1843 ukazuje vnutorny transparent Florianske namestie 😃 😃 😃
Nevyzera to zle a na cielovku sa podla mna trafili.
Reply on: TeBeCe #213927:
Som jediný človek, ktorému sa grafické prevedenie toho plagátu páči? ?
Reply on: S499.1023 #213931:
Je to furt lepšie, ako tá brnenská verzia s ultracool Variom ?
Reply on: 810zssk #213928:
Keď už teda nasadili infantilný štýl, mali si zriadiť k tomu aj emailovu adresu elektrickari@azet.sk ? .
Reply on: TeBeCe #213927:
DPB našiel grafika? 😃
Reply on: 810zssk #213928:
Nahodou az na to "Wow" to je podla mna celkom podarene, oproti tomu, co mavali (nezazivna stena textu) 🙂
Reply on: TeBeCe #213927:
Niekto im zabudol vysvetlit ze vysokoskolaci vacsinou maju viac ako 15 rokov? ?
Reply on: Ámos #213925:
Co to ma so Sv. Jurom?
Ale prosim Vas co tu riesite. Niekto nakupil pozemky na individualnu a bytovu vystavbu a chce zvysit predajnost spravou o elektricke.
Freso len dostal pokyn co ma odkvakat. Tu je treba ine trate stavat, nie blbost do Pezinka a Sv.Jura.

Uz nech ten BSK zrusia.
Reply on: 810zssk #213923:
Nebolo by rýchlejšie ísť vlakom z Monaru a severnejšie, zo Slovenského Grobu do mesta? Na jednej strane chceme stavať zastávky po železničných tratiach, lebo aké sú to rýchle trate, a tuto chceme predlžovať električku. Samotná Vajnorská radiála má jazdnú dobu 15 minút (od TrnMy - prvý významný uzol, štiepenie prepravných prúdov). Po žst Vajnory by to bolo cca. +5 min., po Monar +10 min., po Pezinok +10 min. (tipujem) = cca. 40 min. ... a to ešte som len na Trnavskom mýte. Odtiaľ zrejme drvivá väčšina cestuje ďalej do centra: ďalších 10-20 min. To je už pomaly hodina cestovania, síce ekologicky, ale takisto dlho, ako autom, alebo 525 + 4.
Tram-train podobne, len by mal menej zastávok mimo mesta od Zlatých Pieskov.

Kým normálny vlak (vozidlo 1435 mm, zrejme ľahšia elektrická obojsmerná súprava) by mal zastávku len niekde pri Slovenskom Grobe, možno dve v Čiernej Vode a hneď by sa napájal na trať v žst Vajnory ďalej na slávnu Filiálku, či na Hlavnú stanicu. Úsek Pezinok - Vajnory by urobil za 15 min., za 10 min. je odtiaľ na Filiálke/Hlavnej stanici. Prípadný prestup na žst Vajnory na Vajnorskú radiálu (plánované predlženie k žst, dochádzka: Stará Vajnorská - Polus, Bajkalská).

Bratislavčania nechcú dotovať električku do suburbia: načoby aj bola, tipujem by zastavovala každých 300 metrov, lebo veď je to "električka", a má nejaké štandardy. Načo také pohodlie? To nie je sídlisko mesta (teda je, ale administratívne nie, a je už vzdialená príliš od centra - veď preto sme chceli aj do Petržalky rýchlodráhu, a budeme mať pomalodráhu). Načo viesť električku už z regiónu zbytočne dlho, keď dokonca by križovala s normálnou rýchlou železničnou koridorovou traťou? Aj ŽSR vie o pláne železničnej trate cez Čiernu Vodu, počítajú s tým.

Spomínajú električku, lebo je to viacej mestskejšie slovo, a viacej sa im to tam páči. Ale neviem, ako by sa im páčila jazdná doba tej električky po tom, čo by vyžiadali 3 zastávky v jednej ulici s argumentom "je to predsa električka, nie vlak!"...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.