Reply on: Petto #212898:
1.) OK, prijmime verziu, že tento prototyp sa snaží zaujať bežného stredoeurópskeho zákazníka, vítajúceho aspoň priemer za cenu podpriemeru. No i tak sú niektoré tie veci neomluviteľné, najmä ohľadne tej ergonomiky a riešenia priestoru (nie, nejednalo sa o bus s maximálnou obsadenosťou sediacimi cestujúcimi). Najnovšie SOR NB tento stroj naozaj vo viacerých ohľadoch predčia (dokonca vnútri i elegantnosťou a to je už čo povedať), a to sú schopní stlačiť cenu podstatne nižšie.2.) Fotky interiéru som (okrem zopár detailov) nerobil, keďže L119 je od prvej po poslednú zastávku vždy plná okufrovaých turistov a je tak problém získať behom jazdy dosť výrečný záber samotného busu). Môžem skúsiť zajtra, inak je ale fotiek plný net, napr. tu: http://mhd86.cz/2016/02/08/mercedes-benz-capacity-l-predstaven-v-praze/ i keď práve problematický priestor okolo 3. dverí, či zasedačkovaný interiér od nich skoro až po motor tuto zrovna neni vidno
Sharpay
nový cestný povrch by mali dostať aj ulice Staromestská, Vajnorská, Rožňavská a Most SNP (ten by mal prejsť rekonštrukciou v auguste)