Reply on: haló #212760:
Fíííha a to ten kúsok do Břeclavi nemohli mimoriadne vypraviť bez českého vlakvedúceho? ? Veď rušňovodiča ten vlak mal, v úseku "Kúty - Brodské" sa jazdí neoficiálne bezplatne [ako tu už bolo neraz spomínané], ľudia do ČR zvyknú mať lístky vopred zakúpené a ČD by iba zopár Kč prerobili iba na vnútroštátnom úseku "Lanžhot - Břeclav", lebo v stanici Lanžhot sa cestovné lístky nepredávajú. Navyše z Lanžhotu do Břeclavi určite viacerí cestujú s predplatenými lístkami či už IDS JMK alebo ČD a ak majú jednorazový lístok IDS JMK z predpredaja, tak na nástupišti si ho, dúfam, označia [nikomu by asi nenapadlo, že by tam vlakvedúci výnimočne nebol].A veď motoráky OBB napr. neďaleko v úseku Marchegg - Ganserndorf bežne jazdia iba s rušňovodičom. Tam však nerozumiem kedy vlastne zavíta aspoň revízor, lebo rušňovodič cestovné lístky nekontroluje...
Peon
Lenže RegioJet už má pre svoje komerčné linky skvelý online rezervačný systém kde (tak ako v ZSSK) netreba cestovné lístky tlačiť. Bude to v tom, že na dotovanej linke sa nemusia snažiť keďže nejaký zisk majú zaručený? Ako je potom možné, že v ZSSK sa napriek tomu snažia?
Vidíme ako [vraj svojvoľne] RegioJet nasadil menej kapacitné vlakové súpravy namiesto Talentov a na ich Facebook stránke ľudia pridávajú fotky aké to v niektorých časoch spôsobuje kapacitné problémy...