Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Error 0x007 #212696:
Máš na mysli niečo také, aby mi z IpD smer BA išli vlaky 6:36,6:45 a potom až 7:36? Tak to už je realitou ?
Reply on: richardhudec #212711:
Z mobilu mi to nejde uložiť. Tebe to išlo?
ŠUP ŠUP všetci rýchlo hlasujte za BUS pruhy 😉
http://www.bratislava.sk/vismo/formulare2.asp?id_f=1291
Reply on: Error 0x007 #212709:
To je nieco ine, ako podnikom povoleny naskok. Tusim az dve minuty, nie? Proste nonsens. Hlavne ze listok si musim v nefunkcnych oznacovacoch cvaknut do 12s.
Reply on: Ámos #212707:
Tolerovane to mozno nie je ? ale stat sa mi to stalo velmi vela krat...
Reply on: haló #212672:
? ? ?
Reply on: Error 0x007 #212658:
Nemam pocit, ze by to bolo tolerovane. Ale mozem sa mylit.
Reply on: Valec #212651:
Ved ale to nechcem. Ja som z tabora, ze filialka je momotina. Za 500mio moze byt hlavna šťanice pozlatena s turbovytahmi z hodzovho namestia, racka a kramarov.
Reply on: david1 #212704:
Os 4640 : REX 878 je najväčšia hlúposť, čo mohli vymyslieť. Netuším, aký je tam dôvod zrýchliť ten vlak od Galanty.
Ja zas musím čakať v Senci 20 minút, lebo taký je autobusový "prípoj".
Každopádne na úkor Levičana zrušili jeden Os bez náhrady, lebo by bol odstavený niekde (v Bernolákove). Tým zas znemožnili dochádzku do bratislavských škôl zo zastávok. To je už celkom vrchol hlúposti, keď dochádza k rušeniu Os vlaku kvôli tomu, popritom o hodinu či dve neskôr sa to dá.
Reply on: Joyki #212698:
V rannej špičke mnou využívané dva OS vlaky na 130 idú vždy do boku kvôli prechodeniu EC prípadne R.
Z toho jeden od nového GVD OS 4640 rozsekli v Galante , kde cez víkend je až 30 min. prestoj čo je 50% celej mojej jazdnej doby.
?
Reply on: 810zssk #212702:
*Os, R a Ex, pardon 🙂
Reply on: Ike #212701:
? ? ?
Historicke dovody 🙂 Ale tak dopravne su len tri kategorie osobnych vlakov: Os, R a REX.
Reply on: 810zssk #212700:
Trocha OT, ale prečo je Ex viac ako R, kým REX menej ako RR? ?
Reply on: Joyki #212698:
Ten problem co popisujes v prvom odseku je uplne najvypuklejsi pri dialkovej doprave na tratiach 120+180 kde maju ZSR priam fobiu z toho ze by Ex mal obiehat rychlik a vdaka tomu su tie vlaky vedene niekedy v nevyhovujucich polohach.

K druhemu odseku: Ja nepredpokladam ze pripadne presmerovanie vlakov Bp-Praha by znamenalo ze by nejazdilo nic medzi Bp a Budapestou, hoci mozno by doslo k uprave ponuky. Ten variant vedenia Bp-Vieden-Praha by mal mnoho vyhod aj nevyhod, takze tazko povedat ci by sa to podarilo presadit.
Reply on: Error 0x007 #212693:
My sme nebavili o probléme otočiť jednu linku v 15 min. takte.
Push pull vieme aj my relatívne rýchlo otočiť. Napr. zo 130 sa momentálne točia na hlavnej v 15 min.vate. Problém však robia push pully ťahané náhradnou laminátkou, kde sa obieha súprava.
Reply on: Error 0x007 #212696:
V okolí Bratislavy na všetkých tratiach sú menšie odchýlky od taktu už teraz, podľa potrieb a možností počas rannej špičky, nie je to žiadnou novinkou ani u nás teda. Samozrejme zostávajúcou úchylkou železníc je zatiaľ to, aby žiaden vlak nebol odstavený na vedľajšiu koľaj aa predchodený vlakom vyššej kategórie, aj keď ten samotný osobný má trasu 100 km, proste to musí vyjazdiť. Týmto tvoria grafikon pre vlastné potreby, nie podľa dopytu cestujúcich.

EC vlaky by mali hlavne zrýchliť - modernizovať trať 110 a 130, lebo konkretne 130 sa doslova rozpadáva, na 110 padajú troleje. Aj preto sa uvažovalo o trasovaní týchto vlakov mimo SR.
Zo Štúrova dosť ľudí denne cestuje do Budapesti za prácou.
Radsej by som najprv investoval do šťanice a potom by sme videli, ci Filialku vobec treba. Hlavne treba efektivnejsie vyuzit nastupistia na stanici, a dolezita je priepustnost zhlavii. Napr. na vychodnej strane by nemal byt problem startovat dva a mozno aj tri vlaky naraz (120, 130, 131). Na zapadnej strane treba hlavne tretiu a mozno aj stvrtu kolaj. Efektivite vyuzitia nastupist by mohli pomoct aj slepe kolaje z obidvoch stran, zo zapadnej napr. pre Rexov z Viedne, z vychodu pre RegioJety prip. nesprejazdovane Os zo 120, 130...
Asi by ma niektory tu ukamenovali, ale este nieco co som si vsimol v Rakusku:
V rannej spicke je hlavne dolezita kapacita. Ludia co cestuju v rannej spicke byvaju väcsinou dochadzajuci pracujuci a kedze timto ludom väcsinou kazdy den zacina robota v ten isty cas, pouzivaju vzdy ten isty vlak a tym padom si zapamätaju odchod(y). Preto v rannej spicke netreba na silu udrziavat presny takt. Samozrejme ked sa da, tak by sa mal dodrziavat, ale prioritne by vlaky mali jazdit v casovych polohach, kedy odvezu najviac ludi a ak je to nutne, mozu sa naplanovat mensie uchykly od standardnych casov odchodu...
Reply on: dyspozytor #212653:
Toto snad nemozes myslie vazne! Zastavovat dialkove vlaky niekde v nejakej prdeli? Cestujuci z Madarska do Ceska sa urcite potesi, to zastavovanie totiz zozerie viac ne minutu statia. Na obsluzenie menovanich obci maju sluzit regionalne vlaky...
Reply on: FiFo #212587:
Keby som bol RegioJet, urcite by som svoje vlaky netahal na Filialku (co momentalne ani nie je mozne) lebo by som sa obral o potencialnych zakaznikov z Rakuska, Ciech a inych medzinarodnych krajin, takisto ako o cestujucich z dalsich casti Slovenska, prichadzajucich napr. v rychlikoch, atd.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.