Reply on: Petto #212600:
Kazdy nie, ale pocet prestupujucich je pomerne velky. Ak by si dal na Filialku vsetko namiesto hlavnej stanice, tak uplne zabijes spojenie napr. do Ceska, alebo Viedne.Jedine riesenie by bolo vybudovat naozaj kvalitny prestupny terminal v uzle Predmestie/Filialka (s moznostou prestupu suchou nohou), pravdepodobne s odbavovaciou halou pod zemou, kde by stalo vsetko. Stalo by to ale vela penazi a prinos je podla mna otazny. Z dvojice Hlavna stanica/Filialka ma lepsiu polohu Hlavna stanica, preto je lepsie vlaky vozit tam.
A opakujem: Stale tu nikto nevymyslel ako chcete odviezt tych ludi z Trnavskeho myta.

FiFo
A teraz je to ako keď zmeškáš spoj? Predpokladám že čakáš na ďalší.
Stále sú to len výhovorky. To čo hovoríš je ako by sme porovnávali, že z BA ide Os do TT ale ide aj do Senca.
Sa nepozeráš a sadáš na prvý vlak ktorý zbadáš? Asi nie.
Investor nemusí byť ochotný. potom ale nebude mať pozemky. Skôr by som sa spýtal, aká je hodnota toho priestranstva? a čo všetko bude investor za to ochotný spraviť? ... je to dohode kde sa predstava mesta/žsr a predstava investora stretnú so súhlasom.
Ja osobne hľadám schodnejšie a zmysluplnejšie riešenie spojazdnenia tej stanice ako len to, že sa zapnú rampy na Čebeľku, namažú sa výhybky, vemení žiarovka v semafore a natrie sa na bielo ta stará búda menom stanica a hurá mame Filiálku.
Takže asi bude potreba druhej koľaje možno to nebude až tak využité , ale čo mi vieme, ako by sa mohla využívať o pár rokov...
Skôr mi príde ako by si bol proti tomu aby sa vôbec s Filiálkou niečo robilo...