Reply on: dyspozytor #212501:
Stala by prestavba Hlavnej stanice viac ako stavba Filialky? Ak odpoved neznie ano (a to by som bol sakra prekvapeny keby znela), tak je samozrejme ovela efektivnejsie riesenie investovat do hlavnej stanice.Inak pocet hran je v BA hlavnej dostatocny ak sa bude GVD konstruovat rozumne a nebudu vlaky na nastupisti travit tristvrte hodiny (jednym z predpokladov je zprejazdovanie regionalnych vlakov). Nech sa na mna nikto nehneva, ale ak Wien Hauptbahnhof staci 12 hran, tak Bratislave hlavnej stanici s radovo mensim poctom vlakov musi stacit 10.
MatejBA
Ked som bol v prahe tiez na mna autobus ani elektricka nepockali tu povestnu sekundu - takze aj MHD v prahe je teraz zla? Nehovoriac o tom, ze sama ste povedali, ze uz MESKAL autobus - mozno si to neuvedomujete, ale kazde taketo zdrzanie navysuje cas meskania, ktore na konecnej koniec koncov moze ist aj z prestavky vodica, ktory potom nemusi mat cas ist na WC, najest sa a podobne