Reply on: dyspozytor #212479:
Pekne vysvetlené ? ono bežný cestujúci MHD si neuvedomuje ako to celé funguje,hlavne tie čakania na zastávkach,ktoré berú sekundy a potom vodiči nestíhajú zelenú na semaforoch.Každý kto jazdí po Bratislave sa hádam aj do mesiaca naučí tie najzákladnejšie hlavné križovatky a ich svetelné signalizácie v akom poradí idú jednotlivé smery a podľa toho vie kde a ako svižne má jazdiť tak aby stihol tzv. zelenú vlnu.Toto si práve takíto ľudia neuvedomujú,že aj tie 3 sekundy urobia veľa... A to akési "požiadanie" vodiča o strpenie,kým mu automat dotlačí lístok?Tak ako si napísal v zahraničí absurdné ? pre tú srandu skúsim zadeliť najbližšie vodičovi,že nech ma počká kým mi príde SMS lístok,lebo nemôžem ísť predsa na čierno! ? a schválne si pošlem správu až keď zbadám voz ☺ samozrejme,že SMS lístok si vždy pošlem keď vyjdem z domu (k zastávke to mám necelé tri minútky chôdze),ale pre tú srandu by som to naozaj skúsil,že ako sa zatvári ?
Error 0x007
Dajme tomu, ze sa naozaj obnovi Filialka. V akom intervale tam budu jazdit vlaky? 30 minut v spicke a cez vikend kazde dve hodiny? Odkial vsade pojdu vlaky? Iba zo smeru Trnava a Senec/Galanta alebo aj z Dunajskej Stredy (Rajka je uplna blbost, je zbytocne sa nad tym len sekundu zamysliet)? Co vlaky zo Zahoria? Pojdu tam vlaky Os aj REx, alebo iba Os, alebo mozno aj nejake Rko? Ked tam pojdu vsetky Os-ka, co ludia ktori budu potrebovat ist napr. zo Svateho Jura na hlavnu stanicu lebo idu na ECcko do Ceska?
Filialka by jedine stala za uvahu, keby trat pokracovala tak ako napr. do 80tych rokov, alebo keby sme boli taky bohaty, ze by sme si mohli dovolit stavat nejaky tunel pod Dunaj. Aj vtedy by vsak bola vyhoda keby Bratislava v juhu nelezala priamo pri hraniciach a bolo by viacej slovenskych obci z ktorych by ludia dochadzali do Bratislavy (z rakuskych predsa takmer vsetci idu do Viedne, co sa tyka Madarska presne neviem)...