Reply on: TomJ #211569:
Trochu soto napad ale 525 Sklabinska - ZST Vajnory ( popod podjazd - viem ze tam je kusok zuzeny ale ked sa chce vsetko sa da) - Chorvatsky Grob ( Pri Mlyne a dalej ako terajsia 525) by sa dala vyjazdit s dvomi busmi a na Vychodne by zostal 30 min interval a do Grobu by bol dokonca nie hodina ale 30 minut ( aj dnes mas 54 + 525 2 busy) a 153 nechat s jednym busom kazdu hodinu s navaznostou na 525 ktora nejde k vlaku smer BA ako chodi aj teraz. Vysledok by bol zvysenie kapacity pre Vajnory nezavislou dopravou - vlak a 525 ako nahrada k terajsej 4 + 525 ale urcite spolahlivejsie, interval ostava zachovany, ale variabilny k terajsej kombinacii 4 + 153. Pre Chorvatsky Grob 2-nasobna kapacita variabilne 1x za hodinu kombinacia cez ZP a 1x za hodinu vlakom.
matt11
Ak by sa chcel niekto vyhnut rannym a pooobednajsim kolonam a nadajboze ist vlakom z Hl. st do Vajnor a potom prestupit na 54 tak na to moze zabudnut.
S60 vacsinou prichadza do Vajnor x:16 (minuta) no a bus 54 odchadza x:17 (47). Cize ten bus x:17 nestihne kedze na prestup je minuta malo.. Moze cakat 20 minut alebo hodinu.
Odchod S60 z Vajnor smer Hl.st. je vacsinou x:41 (min.) no a prichod 54 na stanicu je vacinou :40. cize opat na prestup minuta.. Podla mna malo.
Vajnory davam ako priklad preto, ze rano a poobede su tam stale vacsie a vacsie kolony a mozno by rychle vlakove spojenie dokazalo pritiahnut nejakych cestujucich, ale ked to ma byt takto ako to je teraz...
#dezintegrovanadoprava #autoslava