Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Stív #211509:
Ked je uz rec o reko karlovky, som zvedavy na NAD cim ju chcu robit. Predpoklada sa aj uplna vyluka na radiale. V lete OK ale co taky jun alebo september.
Reply on: Peon #211511:
1. Áno, push-pully pôjdu cez pracovné dní do Břeclavi, cez voľné dni v úseku Kúty - Břeclav ČD 809 klasicky.

2. Lebo nízkopodlažná súprava push-pull

3. Naspäť pôjdu na Os 4285/7/9 Břeclav - Kúty

4. Lebo sa asi tak dohodli ZSSK a ČD (výkony na Slovensku sú aj od ČD, OBB, aj MÁV, a tiež opačne)

5. Áno, Utasellátó v reštauráku

6. Varsovia už chodila tiež s lôžkovými z Moskvy, a pravidelne meškala okolo 15-30 minút, ale okrem Slovanu a Petrova všetky páry EC vlakov zvykne každodenne meškať tých 10-15 min., ak nie viac.

7. Varsovia bude vychádzať z Budapest - Keleti

8. Áno, minimálne jeden až dva (podobne, ako nedávno na považských rýchlikoch)
Reply on: Stív #211509:
podľa teba ľudia nevedia používať električky? ?
Pozerám nové CP vlakov a mám niekoľko otázok. ?

1; REx 4284 Zánorie, REx 4286 Kamzík a Os 4288 - to vagóny aj "poschoďák" ZSSK pôjdu až do Břeclavi? 810-ny ČD tam nebudú,

2; Prečo je na idos.cz napísané "vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku (Kúty->Břeclav)"? To sa v Kútoch za 8 minút státia bude nejaký voz pripájať?

3; Cestou späť na Slovensku pôjdu bez cestujúcich či ako? V CP ich nevidím...

4; Prečo a pre koho boli zavedené takéto priame vlaky do Břeclavi?

5; Veľmi sa teším znovuzrodeniu Varsovie (o to viac, že "nerozbíja" linku Bratislava - Praha). Je pravda, že tam bude Utasellátó?

6; Keďže niektoré vozne na Varsoviu pôjdu z Moskvy (ak tomu správne rozumiem), tak je len minimálna šanca, že napr. z Otrokovíc do Bratislavy pôjde presne?

7; A v opačnom smere nebude vychádzať z Budapešti, ale až niekde v keli ďaleko, a preto presne podľa CP pôjde iba výnimočne?

8; Na Varsovii si budú môcť šotouši v Bratislave odfotiť lôžkové vozne Ruských železníc?
Reply on: Stív #211509:
Pekne napísané ,ale ovládaš aspoň trochu linkovanie v Petržalke?
Úplne súhlasím s návrhom Ing. Bronislava Weigla linkového vedenia električiek do Petržalky. L1 Hlavná stanica - Bosákova, L3 Rača-Bosáková. Uvedomte si , že v roku 2016 sa začínajú rekonštruovať radiály KV-Dúbravka, Ružinovská . Vytvorí sa nejaké linkové vedenie a potom sa to zase zmení?Skôr sa treba zaoberať aby sa ľudia naučili používať električky a aby A BUS linky v Petržalke boli čiastočne upravené. Taká linka L95 by mohla isť cez námestie Hraničiarov na Bosákovú a cestujúci by ušetrili cca 5 minút, vytvoriť malé linky, ktoré by z okolia zvázali cestujúcich k električke, bývala L 28 , ktorá chodila o Ovšiťa na Šafko by mohla zvážať ludí z Ovšiťa . Proste vytvoriť takú politiku obslužnosti, aby cestujúci bol nutený využiť to čo je pre mesto najlešie. Taku politiku dopravy ako to je v Prahe pri jednotlivých zastávkách metra, autobusy rozvážaju a dovážaju cestujúcich k metru. Tu by to bolo v takom malom. Mnohí určite si pamätaju ak na šafko chodilo množstvo ludí , prestupovali na električky a autobusy, to tam žilo.
Reply on: Ari #211507:
2, čo? ?
Reply on: Mike #211493:
1. Podľa mňa to je najmä z DD
2. (1)92 chodí len par krát za deň
Reply on: MatejBA #211501:
nie, aj celodennou (6) KV - Petržalka s zahustením intervalu počas špičky bez žiadnej špičkovej linky
Reply on: Technopol #211503:
Nesedi, linky do Rakuska maju mat podla nasho oblastneho znacenia cislo v rade 9xx. Ale je to samozrejme jedno, oblastne znacenie je aj tak len sotohracka.
Reply on: Valec #211461:
Teoreticky sedí aj číslo podľa oblastného značenia, ešte lepšia by bola 291-tka.
Reply on: Ari #211500:
Pockaj, takze ak chapem spravne, podla teba by bolo lepsie riesenie zrusenie celodennej L4 a spickovej L6 a nahradenie celodennou L4 Petrzalka - Zlate a spickovou L6 KV - Petrzalka?
Reply on: Petto #211492:
Ozaj priame spojenie Karloveskej radialy s Vajnorskej je také dôležité? Ak áno tak existujúca 4 ani nie je dobra na to, ja by som skôr privítal priame spojenie cez tunel. Ešte jednou výhodou rozdelenia 4 by bolo zrušenie 6 - bola by len posila linky KV - Petržalka počas špičky (môže mat aj číslo 6, vtedy Petržalka - Zlate - 4).
Reply on: Mike #211497:
Dopyt počas rannej špičke je argument na nič: 133 je napchaná ráno, bola napchaná aj poobede, bola by aj využitá cely deň a cely týždeň oveľa viac čím L.1 či nejaka 64, ale teraz diskutujeme o niečom inom.
Reply on: MatejBA #211496:
1( No tiež by som netipoval nejako extra veľa. Tam môže generovať prac. príležitosti asi najskôr digital park/aupark všetko ostatné sú malí zamestnávatelia. Ale zasa štatistiky ukazujú, že oveľa vyšší počet ciest ako do Petržalky smeruje z Karlovky do Dúbravky. Takže keď vieme, aké plné chodia v rannej špičke električky z Karlovky do Dúbravky (int. 4 min.) tak do Petržalky by to bolo na spoj x2 keby tam bola jedna linka s i = 8 min. Ale do Petržky je výrazne menší dopyt ako do Dúbravky. Takže podľa mňa na priamu linku to nie je.

2.) Áno, bolo. Lenže treba začať nejakou koncepciou. V územnom pláne to nie je, v ÚGD tiež nie. ÚGD stanovil za nosný systém MHD električky a trolejbusy...
Reply on: Ari #211484:
L1 je využitá tak, že v tej K2S v rannej špičke zo stanice býva okolo 50-60 ľudí a poobede tak isto ale v smere na stanicu. V piatok poobede to býva aj viac. A keď sa zruší X13, tak tie počty narastú.

A čo sa týka Petržalky - okolie Bosákovej je dosť početné územie, viď dnešná 95 ako sa zaplní/vyprázdni na Farského. Plus do toho príde prestupujúce ovsište z 84/99 (ráno v preklade každé 4 min.)
Okrem toho konečná zastávka má veľmi dobrú dostupnosť k Dvorom smerom k Jungmannovej a ďalej, na juh k Námestiu Hraničiarov a aj smerom k Lachovej. Tam je dosť veľké spádové územie pre túto "dočasnú" konečnú zastávku...
Reply on: Mike #211493:
1.) Skor naopak sa pytaj - kolko ludi z KV robi v Petrzalke. Sam som chvilu tak robil (dokonca v okoli TPD) a zo 10 pravidelnych cestujucich v rovnakych spojoch ako ja bolo vzdy (len z Dlhacov) - a teraz si zober ine casy, ine zaciatky ciest, ine prestupy atd 🙂

2.) Nebolo by v tom pripade vhodne postavit odbocku elektricky do Mlynskej Doliny? Ked je taky dopyt, tak miesto busov tam predsa bude logickejsie riesenie nosny, kapacitny, segregovany system 🙂
Reply on: CraneMan #211491:
L59 je účelová linka ktorá je v určitých časoch hlavne ráno poddimenzovaná. Slúži hlavne na dopravu do stredných škôl na Pántoch a Račianskej + návozy zamestnancov. Tá bežným cestujúcim nepomôže kedže v centre nestojí.

Rača bola podla mňa vybraná pre potrebu navýšenia kapacity na Račianskej radiále ,kde sa to už teraz nestíha. Nikto netvrdí že bude niekto cestovať s konečnej na konečnú. Tak ako ani teraz pri L4 či L5. V meste bude prebiehať postupná obmena cestujúcich.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.