Reply on: Joyki #211513:
Wau, ty sa vyznáš Joyki. ? a) Takže všetky tie 3 vlaky idúce po novom až do Břeclavi budú garantovane push-pully? Doteraz čo si pamätám boli na niektorom z REx-ov aj klasické vozne.
b) Takže push-pully ZSSK pôjdu po novom cez dva IDS. U nás ako S20 a v Česku ako S53. Som zvedavý či budú vnútorné informačné tabule pre cestujúcich to správne zobrazovať aj na území ČR.
c) Ten motoráčik ČD, ktorý teraz vždy jazdí v úseku Kúty - Břeclav bude cez pracovné dni popoludní vďaka slovenským push-pullom niekde odstavený alebo bude jazdiť niekde inde v okolí Břeclavi?
d) Sprevádzajúci personál ZSSK sa bude s ČD meniť v stanici Kúty? Pripomínam, že pri EC vlakoch sa menia v Břeclavi. To z ČD bude na celý push-pull iba jeden průvodčí (ako v motoráčiku)?
e) Ak v push-pulloch ZSSK budú na území ČR slovenskí vlakvedúci a sprievodca, tak budú mať aj POP-ku z ČD a dokážu predať cestovné lístky podľa tarify ČD a IDS JMK?
f) Som zvedavý aj na akustický informačný systém v našich push-pulloch v ČR, že či bude hlásiť aj stanice Lanžhot a Břeclav [či naši nahovorili názvy týchto dvoch českých staníc]. V tom motoráku ČD som zažil české hlásenie staníc (vrátane staníc Brodské a Kúty).
PS: Pozerám, že po novom cez ŽST Predmestie pôjdu iba 3 ranné vlaky zo smeru Trnava cez pracovné dni. Tá vynovená budova železničnej stanice je natrvalo uzatvorená?
MatejBA
2.) Nebolo by v tom pripade vhodne postavit odbocku elektricky do Mlynskej Doliny? Ked je taky dopyt, tak miesto busov tam predsa bude logickejsie riesenie nosny, kapacitny, segregovany system