Reorganizácia VOR liniek v oblasti Severného Burgenlandu
http://www.vor.at/service/aktuell-im-vor/#c5732
Keby tú L297 potiahli až do Rusoviec, aj by sa tým nik nevozil, aj by mohli byť starostovia spokojní. ?
http://www.vor.at/service/aktuell-im-vor/#c5732
Keby tú L297 potiahli až do Rusoviec, aj by sa tým nik nevozil, aj by mohli byť starostovia spokojní. ?
Žáržo
Druhá vec je, že kým si RegioJet tú stratu uhrádza z inej podnikateľskej činnosti, ZSSK ju nemá uhrádzať z čoho. Nie je totiž možné, aby vytvárala nejaký zisk, nakoľko takú možnosť ani nemá. Na rozdiel od dotovaného RegioJetu na trase Bratislava - Komárno, kde štát platí za konkrétne výkony a je tam možnosť zisku, sú vlaky ZSSK vo verejnom záujme objednávané spôsobom, že štát iba uhradí ich stratu. Možnosť zisku tam teda ZSSK nemá a stratové IC vlaky nemá z čoho platiť. Je teda jasné, že sú krížovo financované z dotovaných liniek.
Neberte ma ako nejakého fanatikhejtera ZSSK - sám som sa nedávno jej ICčkom viezol a bolo naozaj veľmi pohodlné, ale konkurencia, ktorá podniká bez akéhokoľvek finančného rizika, nakoľko jej štát z našich daní nakoniec aj tak uhradí hocijakú stratu tu nemá čo robiť, a preto je len dobré, že IC ZSSK končia. Priestor sa môže otvoriť skutočnej konkurencií ako napr. LEO Express, ktorý bude podnikať za férových podmienok.