Reply on: richardhudec #211413:
Ozaj, ako je možné, že RegioJet ešte stále udržiava podnákladovú cenu 2 € na linke Bratislava - Nitra? ? A ako je možné, že Turancar a Arriva to zatiaľ prežili? Turancar tam jazdí za 4 € a Arriva dorovnala RegioJetu na 2 €! A vlastne kto tak často cestuje medzi Bratislavou a Nitrou? Predpokladám, že ľudí dochádzajúcich denne za prácou do Bratislavy odtiaľ nie je veľa (na rozdiel od napr. bližšej Trnavy).
Peon
106406 48 v úseku "Rohožník,,pri moste - Malacky,,Nemocnica" má cestou dve zastávky ("Rohožník,,hájovňa" a "Rohožník,,strelnica B"). Odchod má o 7:12 h a z Rohožníka ma jazdnú dobu 16 minút.
Nasledujúci 106406 12 na tej istej trase s odchodom o 7:18 h má jazdnú dobu 15 minút, ale paradoxne okrem dvoch vyššie uvedených zastávok ma navyše aj zastávky "Malacky, polesie" a "Malacky,,les. hosp."
Pre porovnanie: V bratislavskej MHD sú v CP uvádzané maximálne jazdné doby, takže tam takýto problém nie je.
2; Veľká škoda, že dopravnú optimalizáciu na Záhorí sa k plánovanému termínu 13. 12. 2015 nepodarilo dať z papiera do praxe. Keby mala BID väčšie kompetencie, vyzeralo by to inak...
Nedávno som sa bol previezť z Perneka cez ten vojenský útvar. 15:45 h prišiel podľa CP z Pezinka cez Pezinskú Babu malý autobus v ktorom boli aj voľné miesta - pokračoval do Malaciek. O 3 minúty na to, čiže 15:48 h prišiel podľa CP zo susednej Kuchyne úplne prázdny 12-metrový SOR, ktorý zostal prázdny na celej trase do Malaciek! Prekvapilo ma, že aj keď boli ľudia na zastávke "Kuchyňa,,VÚ", tak nikto nenastúpil. Asi čakali na nejakú zmluvnú dopravu...