Reply on: richardhudec #211413:
Ozaj, ako je možné, že RegioJet ešte stále udržiava podnákladovú cenu 2 € na linke Bratislava - Nitra? ? A ako je možné, že Turancar a Arriva to zatiaľ prežili? Turancar tam jazdí za 4 € a Arriva dorovnala RegioJetu na 2 €! A vlastne kto tak často cestuje medzi Bratislavou a Nitrou? Predpokladám, že ľudí dochádzajúcich denne za prácou do Bratislavy odtiaľ nie je veľa (na rozdiel od napr. bližšej Trnavy).
Mopy
Tie tabule LCD a vsetko co maju, by naozaj mohli vyuzit aj na info o nehodach pripadne odklonoch a pod. Vo Svajciarsku som to zazil v MHD na vlastnej kozi. Je to skvela vec. Ked sa chce, tak da sa to..
Ja zas vodicom MHD davam poklonu, musia mat nervy z olova pomaly.. Ale je to tak ako kolega tu pisal, kazdy jazdi ako sam najlepsie vie, bud dordzuje vsetko striktne a potom naozaj meska velmi vela.. Dolezite je aby nas "ovecky" vo voze doviezol do ciela bez nehody..
Tu BA chyba (metro bohuzial nie je) viac elektrickovych trati. Vyhradene BUS pruhy.. Z roka na rok je to len horsie a horsie.
To ked postava to co planuju vo Vajnoroch (tam kde je teraz Stare letisko) a pribudne tam tolko bytov a ludi (vyse 10 tisic asi), tak to bez predlzenia elektricky (pripadne prepojenie Zlate Piesky a Raca Komisarky cez Vajnory) - to radsej ani nechcem vidiet co bude. Uz teraz je to prepchate aj v tej casti mesta (Vajnory)