Reply on: F_von_Schnitzel #211303:
Nejako mi uchadza pointa. Ak nespolupracuje s DP, ako dokaze odhadovat meskanie? k udajom z GPS bez info od DP pristup nema. Ci v kazdom spoji sa vezie "spion" a online zadava ako ide ten ktory voz? Podla toho....ehm..propagacneho lacneho videa zo zastavky ekonomicka univerzita (ktorej studentmi budu asi aj autori) to hovori, ze vlastne ten system budu ludia odcheckovat sami. Teda, system vytaha udaje z CP (medzizastavkove casy), a nasledne kto pristupi, potvrdi nastupenie (sytsem si stiahne udaj - je na danej zastavke, prirata +min na dalsiu zastavku, a oznami za kolko cca pride. Problem...ak linka pojde prazdna alebo bez tychto ludi, smola, sytsem fungovat nebude. Takze?
Stale, jedina relevantna informacia o polohe je udaj z GPS signalu vozidiel. A teda je nutne spolupracovat s DP....

Peon
Je v Slovak Lines výslovne zakázané kombinovanie papierových CL s PCL 100+101 na BČK? Podľa mojich informácii sa to nemá odporúčať - jednak kvôli dvojitému zarátaniu zóny 101 a zdržovaniu vodiča a ostatných cestujúcich...
Príklad 1: V smere do Pezinka si môže cestujúci kúpiť bezplatný lístok napr. po zastávku Trávna z BČK s PCL 100+101. Tam keď príde za vodičom a označí si 3-zónový CL (101+510+520), tak od vodiča dostane registračnú potvrdenku a môže cestovať až do Pezinka.
Príklad 2: Pri ceste z Pezinka si označí tiež 3-zónový CL (520+510+101), na zastávke Trávna v Rači (lebo tam zastavujú pravdepodobne všetky spoje) príde za vodičom a z BČK si kúpi bezplatný lístok na 100+101 napr. po ASMN.