Keby si to chcel účtovne oklamať, spravíš to aj teraz a preleješ dotáciu do 801. A teraz ako dokážeš, že nie je 801 dotovaná?
Súprava nedotovaného IC tiež pokračuju v Košiciach ako dotovaný vlak do Gumenného.
Napriklad financovanie? Ako dokazes, ze z dotovanych penazi na usek SND - Rusovce neplatis stratovu cast nedotovanej trasy Rusovce - Rajka? Pretoze DPB (pokial viem) nesmie dotovat (resp. len na podnikatelske riziko - nieco ako IC vlaky ZSSK) linky mimo BA (to, ze ci sa to aj dodrziava je vec druha).
Aký rozdiel v tom je, keď ideš autobusom DPB z Rajky do Rusoviec a prestúpiš si v Rusovciach do ďalšieho autobusu DPB a pokračuješ do mesta, zatiaľ dokonca s tým istým lístkom a keď by si išiel celú cestu v tom istom buse a aby si naplnil byrokratické obmedzenia a licencie, zmenil by si formálne číslo z 801 na 90?
Je niečo, čo ti bráni ísť s tým istým autobusom ďalej? Licencia nijako neprikazuje, že daný autobus nesmie pokračovať ďalej na inej linke.
V Prahe s tou "nešťastnou" dvojzónou v centrálnej časti mesta žijú normálne už roky, a pritom je na ňu viazaných ešte viac hlúpych výnimiek (SMS lístok platí len pre túto dvojzónu, na okraji mesta už nie), než tu. Je to pre verejnosť mierne chaotické riešenie, to uznávam, no fakt sú tu oveľa pálčivejšie problémy (chýbajúce označovače, nejednotné nepravidelné "komerčné" CP SL, atď.), ktoré majú myslím prioritu
Oznacovanie na stanici podla mna nie je problem. Len by muselo naozaj fungovat vsade, bez vynimiek a od zaciatku.
A samozrejme najvacsi bordel je kombinovanie CL. Pritom riesenie je davno vymyslene (IDS JMK to ma pokryte priam dokonale a bez vynimiek, ci roznych pravidiel u roznych dopravcov).
Pre mna najvacsiou otazkou co s tou nestastnou dvojzonou 100.
Ja som dnes v rámci obedovej prestávky študoval fungovanie IDS a musím povedať, že sa mi rozjasnieva. Každopádne súhlasím s tým, že sú tam výnimky z výnimiek a na prvý pohľad je to dosť mätúce. Navyše je toho veľa, takže nevylučujem, že niektorí cestujúci na to pôjdu skusmo.
Ak by sa však
- zjednotilo označovanie lístkov (normálne označovače v každom vozidle) a splnohodnotnilo kombinovanie,
- zjednotili zľavy a
- vyriešili špeciálne zóny,
tu bude novy elektronicky oznacovac. prosime,pouzite vedlajsi.... je toto realne v preplnenom autobuse??? slovenska mhd sa zachvilku mozno vyrovna asi tej rumunskej...bleee je mi z toho na grcanie.
Zachádzanie L801 k SND bez naberania ďalších cestujúcich na území BA by hlavne muselo byť podmienené tým, že by sa z Rajky až k SND fakt viezlo viac, ako 5-10 ľudí na spoj, o čom pochybujem. Skôr by som si v budúcnosti vedel predstaviť "expres" z Rajky do Janíkovho dvora na električku, ktorá ich spoľahlivo, rýchlo a ekonomicky odvezie do toho istého centra a dokonca ešte ďalej. Len je nejasné, kde by sa táto linka točila.
Prečo by v Janíkovom dvore mali pribúdať zastávky? Myslím, že projekt Slnečníc je pokrytý MHD slušne, maximálne možno do jednej, či dvoch odľahlých lokalít v budúcnosti zaviesť MHD formou predĺženia L98 (stačia vybrané spoje) ako napájača električky, no určite to neriešiť zachádzaním už naplnených 91/191 a zbytočným obmedzovaním Jarov/Rusov/Čuňovčanov.
A samozrejme vznikne (dúfam, preboha) zastávka pri trati električky, no to by malo byť pre 91/191 všetko
Nevidím tam veľa vecí, ktoré by sa dali rozumne zjednodušiť, resp. sú príliš neprehľadné (okrem pár detailov, ako je napr. riešenie kombinovania lístkov, teda PCL+JCL tam, kde končí platnosť PCL, príp. do budúcna zjednotenie zliav ŤZP a pod.). V čom vidím problém je len lepenie na poslednú chvíľu a chaos v radoch verejnosti. Ale kľudne teda niečo navrhni, som(sme) samé ucho ?
801 by mohla zachadzat len za predpokladu, ze od prechodu hranicnym prechodom, by mala maximalne zastavky na nastup/vystup ako 901 - Od noveho mostu po hranice je len na nastup (viacero bodov nastupu), medzinarodna doprava, a na dalsich zastavkach uz len vystup. Otoci sa v hainburgu, a naspat zase v rakusku po hranice len nastup (viacero dovo nastupu), medzinarodna doprava, a zas na slovensku uz len vyhadzuje. Cize nevykonava hromadnu dopravu na uzemi statu. 801 isla ako MHD az do Rajky..... Kebysi si Rajcania (ktorych chodia miliardy na tej linke) vybojovali, od hranic by 801 nemusela po SND nikde stat, a teda by slo o medzinarodnu dopravu.....reps to iste. Od Rajky iba nastup po hranice, od hranic iba vystup po SND, od SND iba nastup po hranice, prejazd hranicami, a zas uz len vystup.
A potom zacnu "extremisti" ako rusovce a spol hovorit, preco ich autobus musi stat pri kazdej vrbe (a po dostavbe dalsich komplexov v janikovom dvore este pribudnu zastavky) a nejakych par metrov vzdialena dedina ma za tie iste prachy express....
A dokolecka dokola....
prechodne obdobie sa vztahuje aj na TZP z celeho Bratislavskeho kraja. Pre TZP mimo BSK platia nove podmienky uz od 1.11. - zlavnena PCL na 90-dni stoji 36,15 €. Nove listky by mali byt v automatoch uz od 1.11.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Rubber38
Prečo by v Janíkovom dvore mali pribúdať zastávky? Myslím, že projekt Slnečníc je pokrytý MHD slušne, maximálne možno do jednej, či dvoch odľahlých lokalít v budúcnosti zaviesť MHD formou predĺženia L98 (stačia vybrané spoje) ako napájača električky, no určite to neriešiť zachádzaním už naplnených 91/191 a zbytočným obmedzovaním Jarov/Rusov/Čuňovčanov.
A samozrejme vznikne (dúfam, preboha) zastávka pri trati električky, no to by malo byť pre 91/191 všetko