Úvrať v Petržalke je dočasná, úvrať na Molecovej je práve pre využitie 30T po uvoľnení z Petržalky. Sieť, vybudovanú pre jednosmerné vozy by som nikdy na úvraťovú neprekopával.
Nikdy by som ho tam nerobil.
Úvrať v Petržalke, ďalšia v pláne na Molecovej, mohlo to byť rovnako v KV a postupne aj inde a mohli sa kupovať len 30T. Ale rád sa nechám poučiť, prečo je to takto lepšie.
Ono ked sa uz DPB ohana tym kolko usetri zavedenim zastavok na znamenie, tak by mohol investovat prostriedky do vylepsenia tlacidiel (zjednotenie dopytu a znamenia + viac tlacidiel po celom voze). Ale oni by radsej zisk bez stipky investicie na ukor cestujucich...
Zdravím, len ma tak napadli dve rozdielne otázky:
1. Prečo keď máme už aj jednosmerné električky tak pri rekonštrukcii radial nurobia aj ns určitých miestach výhybky do protismeru, ktorá by dosť mohla v prípade plánovanej výluky, alebo pri nejakej mimoriadnej udalosti? Ci to by musel niekto rozmýšľať? Vem, že my tu nič neurobíme, ale niekto by si to mohol všimnúť.. Minimálne jednu by som možno dal niekde buď pred Molecovu, alebo za ňu.. Resp. Pred miesta. Kde bývajú najčastejšie mimoriadne udalosti.
2. Po ceste v Capacity som si všimol, že je na strope zelená nálepka s nudzovym východom. Je tam, že potiahnuť páčky pod ňou. Čo sa uvoľní.. Dvere? (trocha blbá otázka, ale viem, že na iných busoch je to pri dverách)
Ďakujem vopred za odpovede.
Ešte by som chcel poprosiť, kľudne mi môžete zaslať tie návody postupne, popravde sa veľmi nudím a rád by som si ich prečítal čo najskôr ? . Ospravedlňujem že som nedočkavý ? .
Zas ale nie v kazdej jednej prevadzke maju znamenie riesene tak hlupo ako u nas (napr. dopyt co nedava znamenie). Tam kde su vsetky zastavky na znamenie su spravidla prislusne tlacidla na dosah z kazdeho sedadla.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Adam3
,,Do výpravy dnes podľa materiálu stačí posielať o tri vozidlá menej". To sa usetria 3 minuty a 3 vozidla?