Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #210208:
Úvrať v Petržalke je dočasná, úvrať na Molecovej je práve pre využitie 30T po uvoľnení z Petržalky. Sieť, vybudovanú pre jednosmerné vozy by som nikdy na úvraťovú neprekopával.
Reply on: S499.1023 #210206:
Nikdy by som ho tam nerobil.
Úvrať v Petržalke, ďalšia v pláne na Molecovej, mohlo to byť rovnako v KV a postupne aj inde a mohli sa kupovať len 30T. Ale rád sa nechám poučiť, prečo je to takto lepšie.
Reply on: S499.1023 #210206:
Cez riviéru ako Tr? A zastávka na mieste kde dnes ..."odstavujú" na riviére vozy Tr? V istých projektoch sa s tým počítalo 😉
Reply on: ufo #210197:
Ako by si chcel na Molecovu nadžgať obratisko, ty jednotný koncipient?
Reply on: AAA #210204:
Ono ked sa uz DPB ohana tym kolko usetri zavedenim zastavok na znamenie, tak by mohol investovat prostriedky do vylepsenia tlacidiel (zjednotenie dopytu a znamenia + viac tlacidiel po celom voze). Ale oni by radsej zisk bez stipky investicie na ukor cestujucich...
Reply on: Valec #210191:
Viď úžasné nové trofle, kde je talčidlo na znamenie pri dverách až jedno a aj to schované pod označovačom.
Reply on: 7ross7 #210201:
a co sme vychodnare ? ci co ?
Reply on: 7ross7 #210201:
Mozno uz v zime vo forme snehoveho pluhu bude 🙂
Reply on: Petto #210199:
T3PX. T3PX! T3PX!! CHCEME T3PX!!!

? ? ?
Reply on: Adam3 #210198:
asi to vyzerá že celkovo za deň 😃 ale pochybujem....
Reply on: Mike #210196:
Ale jej vyuzitie v praxi ? Pri par ks 30T co zostanu z Petrzalky ?
http://bratislava.sme.sk/c/8031195/po-oprave-sa-elektrickou-v-dubravke-cestuje-o-takmer-3-minuty-kratsie.html#ixzz3o9v52Llv
,,Do výpravy dnes podľa materiálu stačí posielať o tri vozidlá menej". To sa usetria 3 minuty a 3 vozidla?
❓
Reply on: Mike #210196:
A pre zmenu v KV obratisko pre oba smery, aby náhodou aj v rámci jednej stavby nebola jednotná koncepcia.
Reply on: Ehm #210194:
Zrovna na Molecovej taká bude ?
Reply on: Ehm #210194:
Na to prvé odpovedať neviem. Pravdepodobne nie sú peniaze.

Tie páčky by mali uvoľniť stropné okno. Keď tam nieje okno tak aspoň neaký otvor v strope.
Zdravím, len ma tak napadli dve rozdielne otázky:
1. Prečo keď máme už aj jednosmerné električky tak pri rekonštrukcii radial nurobia aj ns určitých miestach výhybky do protismeru, ktorá by dosť mohla v prípade plánovanej výluky, alebo pri nejakej mimoriadnej udalosti? Ci to by musel niekto rozmýšľať? Vem, že my tu nič neurobíme, ale niekto by si to mohol všimnúť.. Minimálne jednu by som možno dal niekde buď pred Molecovu, alebo za ňu.. Resp. Pred miesta. Kde bývajú najčastejšie mimoriadne udalosti.
2. Po ceste v Capacity som si všimol, že je na strope zelená nálepka s nudzovym východom. Je tam, že potiahnuť páčky pod ňou. Čo sa uvoľní.. Dvere? (trocha blbá otázka, ale viem, že na iných busoch je to pri dverách)
Ďakujem vopred za odpovede.
Reply on: fanatikmhd #210182:
Ešte by som chcel poprosiť, kľudne mi môžete zaslať tie návody postupne, popravde sa veľmi nudím a rád by som si ich prečítal čo najskôr ? . Ospravedlňujem že som nedočkavý ? .

Ďakujem
Reply on: 810zssk #210190:
Tak ale u nás sa musí každé jedno riešenie pobratislavčiť.
Reply on: Valec #210188:
Zas ale nie v kazdej jednej prevadzke maju znamenie riesene tak hlupo ako u nas (napr. dopyt co nedava znamenie). Tam kde su vsetky zastavky na znamenie su spravidla prislusne tlacidla na dosah z kazdeho sedadla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.