JE to diskriminačné! ZSSK nechce mladých šikovných, ktorí sú touto firmou diskrimonovaní. Tento štátny moloch berie len nadurdených, starých, škaredých a hlavne nepríjemných ľudí (samozrejme, že často stretávam veľmi milých sprievodcov aj v ZSSK )
Čo je na tom diskriminačné? Akože, dokým mi záleží na spokojnosti cestujúcej verenjosti s obsluhou a jej výzorom či "atraktivitou," dokým nemám v mojej súkromnej firme medzi obluhujúcim personálom rovnomerný pomer bezdomovcov, rómov, dôchodcov, liečených feťákov a škaredých ľudí, tak dovtedy je môj postoj diskriminačný? Resp. prečo by som v kapitalizme mal zamestnávať napr. ľudí pred dôchodkom namiesto atraktívnych perspektívnych mladých?
Hej lidi, to je nejaká novinka, že Regiojet na štátom dotovanej trase vydáva ručne vypĺňané cestovné lístky? Či to len bola pokazená prenosná pokladňa?
Regiojetom a Student Agency cestujem iba výnimočne, ale stewardky čo som videl boli vždy iba mladé a zároveň pekné dievčatá (rovnako aj stewardi). Naproti tomu, medzi sprievodcami ZSSK sú často aj starší ľudia. Nie je toto náhodou tak trochu diskriminačné?
1. Kvoli comu su tu dva pary tlacidiel na otvaranie a zatvaranie dveri? (Jeden v pravo, jeden v lavo, nedaleko tych klucov).
2. Naco je tam tlacidlo "bez funkcie"? To je kvoli tomu, aby sa mohli pridat funkcie v pripade potreby, ako snezny pluh?
1. V pravo je ovládanie len prvých dverí a v ľavo všetkých dverí.
2. Tlačidlo bez funkcie kryje dieru po nejakom ovládacom prvku po nejakej úprave.
Nepletieš si náhodou GPS s GSM? GPS nemá v meste žiadne "kompletné pokrytie až na úroveň jazdného pruhu", GPS má všade rovnaké pokrytie, keďže satelity sú rovnomerne nad celou zemeguľou.
Prehadzovanie GPS je dobra vec, najma ked pribudaju zastavky na znamenie. A technologia je na dobrej urovni (mne nikde v BA, okrem tunelov nerobi problem zamerat polohu s presnostou aka je potrebna pre infosystem vozidla). Problemom je implementacia v DPB.
Celá Zem pokrytá rovnako nie je, obežné dráhy družíc sú nastavené tak, aby väčší počet prelietaval ponad svetadiely. Na určenie pozície v rámci súradnicovej sieti potrebuješ kontakt s troma družicami, na nadmorskú výšku so štyrmi. GPS signál by mal byť dostupný na celej Zemi, ale na niektorých miestach máš na oblohe menej družíc a dlhšie čakáš na pozíciu.
Každopádne, poloha sa dá dnes určiť aj prostredníctvom operátorov a GSM signálu a častokrát je to presnejšie ako GPS (napr. aj v interiéri budovy). V tomto prípade platí, že v BA by problém nemal byť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andreas.Papak